Τεράστια χρέη, υπολειτουργεί η οδική βοήθεια, "σκιώδεις" διαδικασίες |
Η άλλοτε κραταιά λέσχη, ΕΛΠΑ (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων), υπήρξε με την μορφή ιδιωτικής εταιρείας, συνώνυμο της οδικής βοήθειας στην Ελλάδα για πολλά χρόνια, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε φυσικά την διοργάνωση του Rally Acropolis, του γνωστού σε παγκόσμια κλίμακα αγώνα στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που επί δεκαετίες έβαζε την Ελλάδα στο “καλεντάρι” αυτού που γνωρίζουμε ως WRC.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της efsyn.gr, δυστυχώς η ΕΛΠΑ “πνέει πλέον τα λοίσθια”, απόρροια της συσσώρευσης τεράστιων χρεών αλλά και παρουσίας σκανδάλων και ¨σκιωδών” διαδικασιών στην λειτουργία της. Ενδεικτικά αναφέρεται πως μόνο οι οφειλές των ασφαλιστικών εισφορών προς το ΙΚΑ, για το διάστημα 01/07/2016 έως και 31/08/2015, ξεπερνούν τα 35 εκατομμύρια ευρώ, ενώ από τους 350 και πλέον εργαζόμενους στο δυναμικό της, πλέον σήμερα ο αριθμός τους έχει μειωθεί δραματικά.
Με την δεδομένη αυτή κατάσταση, το Rally Acropolis, το οποίο ονομάζεται πλέον Seajet Acropolis Rally, έχει περιέλθει στα χέρια άλλης εταιρείας, χωρίς όμως κανείς να γνωρίζει τις συμφωνίες που έχουν επιτευχθεί μεταξύ των δύο πλευρών και το πως χρησιμοποιήθηκαν τα χρήματα αυτά, από τα οποία κανένας εργαζόμενος δεν έλαβε τα δεδουλευμένα του, ούτε και αποπληρώθηκαν τα χρέη προς το ΙΚΑ.
Η οδική βοήθεια της ΕΛΠΑ είναι υπό διάλυση, με τις καταγγελίες από πελάτες – συνδρομητές για ανεπαρκείς υπηρεσίες αλλά και αθέτηση των συμφωνηθέντων που προβλέπονται από τα συμβόλαια , να αποτελούν τον κανόνα, ενώ τέλος, για κάποιο πολύ περίεργο ρόλο, η ΕΛΠΑ συνεχίζει να εκδίδει “διεθνή διπλώματα” με αντίτιμο 105 ευρώ, ενώ και σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν καταγγελίες για έκδοση μη νόμιμων - αθεώρητων αποδείξεων είσπραξης, χωρίς κανένας να γνωρίζει που και σε ποιους αποδίδονται τα χρήματα αυτά.