Euro 4 προδιαγραφές, design και ποιότητα κατασκευής |
Ποια ήταν τα παπιά που ξεχωρίσαμε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2018; Θα καταφέρει η κατηγορία να συνεχίσει ακμαία στην Euro 4 εποχή, με παρόντες όλους τους μεγάλους παίκτες;
Το Daytona Velos R στα 50 κυβικά είναι ένα σύγχρονο σε design Euro 4 παπί που μας άρεσε, ενώ στην ίδια οικογένεια (Velos) δεν αποκλείεται να δούμε και μεγαλύτερα παπιά, που θα φέρουν την αισθητική άνοιξη στα σκληροτράχηλα παπιά της Daytona.
Στο περίπτερο της Honda, είδαμε το GTR 150, όπως το έχουμε συνηθίσει από τις ασιατικές αγορές, ως Euro 3 μοντέλο δηλαδή. Σε αυτή του τη μορφή το συγκεκριμένο παπί ΔΕΝ μπορεί να πωληθεί πλέον στην Ελλάδα, όμως το γεγονός της παρουσίασης του στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2018, έστω και ως «concept» μοντέλο, σημαίνει πως η Honda είτε το σκέφτεται πολύ σοβαρά για Euro 4 έκδοση, είτε ήδη το έχει αποφασίσει.
Δίπλα στο GTR είδαμε και το νέο και πανέμορφο Honda Super Cub, με ρετρό αλλά premium σχεδίαση. Θα το δούμε και αυτό ως Euro 4 στην Ελλάδα; Σύντομα θα έχουμε νεότερα.
Η Kawasaki είχε στο δικό της περίπτερο την… παπιοσυκλέτα Athlete 125, με κλιπόν και εμφάνιση μοτοσυκλέτας. Εντυπωσιακή είναι παράλληλα και η οριζόντια τοποθέτηση του μονού πίσω αμορτισέρ αλλά και η θέση του ρεζερβουάρ μπροστά, αντί της θέσης κάτω από τη σέλα που έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε στα παπιά.
Στο περίπτερο της Yamaha είδαμε επιτέλους το πρώτο Euro 4 παπί της εταιρείας, όμως αυτό ΔΕΝ ήταν το Crypton-X, αλλά μια αναθεωρημένη έκδοση του Crypton 115.
Πλέον ονομάζεται Crypton S, ενώ φοράει τον ίδιο αερόψυκτο κινητήρα των 114 κ.εκ. με απόδοση 9 ps / 7.000 rpm και 0,94 Kgm / 5.500 rpm. Για την ώρα η Yamaha δεν έχει ανακοινώσει τιμή για αυτό.