city2 WHITE DDIAFANES

 2020020402 008xx ElectricMotorForEV 4000  Έτοιμη για παραγωγή μονάδα που φτάνει τους 268 ίππους! 

Ο νέος ηλεκτροκινητήρας είναι έτοιμος για παραγωγή και μάλιστα η Yamaha δέχεται πλέον παραγγελίες γι’ αυτόν.

Οι παραδοσιακές δυνάμεις της βιομηχανίας μοτοσυκλέτας παραμένουν εν πολλοίς αδιάφορες προς την ηλεκτροκίνηση και οι Ιάπωνες δεν αποτελούν εξαίρεση, επικεντρώνοντας το όποιο ενδιαφέρον τους σε λιγοστά μικρά ηλεκτρικά σκούτερ και πρωτότυπα που για πολλά χρόνια παραμένουν απλά όμορφες ιδέες.

Καθώς όμως πλησιάζουμε στην εποχή που η ηλεκτροκίνηση δε θα είναι μόνο μια φουτουριστική εναλλακτική, αλλά η επόμενη μέρα της προσωπικής μετακίνησης, να που αρχίζουν δειλά-δειλά οι πρώτες σοβαρές προσπάθειες των εργοστασίων να μπουν στον νέο χορό.

Η Yamaha σπάει το ρόδι, αν μη τι άλλο, με άκρως εντυπωσιακό τρόπο. Παρότι όλον αυτόν τον καιρό ελάχιστες σχετικές πληροφορίες έβγαιναν από τα κεντρικά στο Iwata της Ιαπωνίας, αίφνης σήμερα (4/2) σκάει η επίσημη ανακοίνωση πως ένα νέο πρωτότυπο ηλεκτρικό μοτέρ που μπορεί να τοποθετηθεί σε πληθώρα οχημάτων είναι έτοιμο για παραγωγή και μάλιστα η εταιρεία πλέον δέχεται παραγγελίες γι’ αυτό.

Πρόκειται για έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη - Interior Permanent Magnet Synchronous Motor (IPMSM) – που μπορεί να παραχθεί είτε με ελαιόψυξη ή με υγρόψυξη και του οποίου η απόδοση κουρδίζεται από 47 ως και 268 ίππους!

Κατασκευάζεται από τη Yamaha χρησιμοποιώντας πρωτοποριακή τεχνολογία στους τομείς των αγωγών και της μεταλλουργίας που η ίδια εξελίσσει εδώ και αρκετά χρόνια και δεν έχει κανένα πρόβλημα να δηλώνει πως έρχεται με χαρακτηριστικά που το τοποθετούν στην κορυφή της σημερινής αγοράς από πλευράς ενεργειακής απόδοσης.

Το πρωτότυπο μπορεί να μπει στην παραγωγή προσαρμοσμένο πλήρως στις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη και η χρήση του δεν είναι περιορισμένη σε έναν τύπο οχήματος. Απεναντίας, αν και από το επίσημο ανακοινωθέν αντιλαμβανόμαστε πως πρώτη και βασική αγορά είναι αυτή του αυτοκινήτου, η Yamaha κάνει σαφή και ξεχωριστή αναφορά στη μοτοσυκλέτα, καθώς το μικρό μέγεθος και η προσαρμοζόμενη απόδοσή του μπορούν να το αναδείξουν ως ιδανική κινητήρια μονάδα για πληθώρα μοντέλων.

Το μέλλον έρχεται ταχέως και πλέον η λογική λέει πως αργά ή γρήγορα η Yamaha θα το χρησιμοποιήσει και στις δικές της ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, όποτε αυτές έρθουν.