Μια Honda RC213V-S με full-kit HRC |
Στις 14/12/2021, μια Honda RC213V-S του 2016 με full HRC Race Kit και ένα μίλι στο κοντέρ έγινε η πιο ακριβή ιαπωνική μοτοσυκλέτα που πουλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία.
Η συγκεκριμένη RC213V-S “χτυπήθηκε” 63 φορές, ενώ τελικά πουλήθηκε από τον οίκο “Collecting Cars” στις 177.500 λίρες Αγγλίας, ήτοι 212,479 ευρώ! Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε μια άλλη RC213V-S που πουλήθηκε στις 31 Οκτωβρίου του 2021 στην Ιαπωνία για 209.304 ευρώ.
Μιλάμε για μια εξαιρετικά σπάνια πλέον “MotoGP μοτοσυκλέτα για τον δρόμο”, όπως την είχε προμοτάρει η Honda, που δεν οδηγήθηκε ποτέ και βρισκόταν στην original κούτα της.
Στην καρδιά της χτυπά ένας τετράχρονος V4 κινητήρας 999 κ.εκ., αποδίδοντας 215 hp με το Race Kit της εταιρείας, και ζυγίζοντας 160 κιλά -πάντα με το κιτ. Θα μας πείτε… καλά, εγώ παίρνω Ducati Panigale V4 R με 221 hp και 172 κιλάκια, μόνο με 45.500 ευρώ, ή Superleggera με 230 hp και 152 κιλά με 120.000 ευρώ και θα σας απαντήσουμε… ναι για το πρώτο, αλλά δεν είναι συλλεκτικό, και επίσης ναι και για το δεύτερο ΑΝ προλάβατε ένα από τα 500 αντίτυπα του.
Όπως συμβαίνει με όλες τις μοτοσυκλέτες περιορισμένης παραγωγής, έτσι και το συγκεκριμένο RC213V-S με αριθμό 029, όχι μόνο κράτησε την τιμή του, αλλά και την ανέβασε κατά τι, καθώς όταν κυκλοφόρησε η μοτοσυκλέτα της Honda, κόστιζε 188.000 ευρώ και το κιτ της άλλα 12.000 ευρώ, για ένα σύνολο 200.000 ευρώ. Υπενθυμίζουμε πως αρχικά η Honda είχε σχεδιάσει να παράγει 213 RC213V-S αλλά λόγω ενός σεισμού κοντά στο εργοστάσιο ο αριθμός έπεσε στις 125.
Η μοτοσυκλέτα βρίθει από εξωτισμό, με χειροποίητο αλουμινένιο πλαίσιο, carbon κοστούμι, carbon λεπτομέρειες, βίδες τιτανίου, Ohlins πιρούνι και πίσω αμορτισέρ, Marchesini ζάντες μαγνησίου, κορυφαία φρένα της Brembo, HRC Race Kit με νέες ρυθμίσεις ECU, εξάτμιση τιτανίου, quickshifter, data logger, κ.α.
Θα την οδηγήσει άραγε ο νέος ιδιοκτήτης της, ή θα την αφήσει στην κούτα της για την… επόμενη δημοπρασία;