Νέα γενιά boxer με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και +11 ίππους! |
Ναι, είναι γεγονός, η νέα γενιά boxer κινητήρων ανακοινώθηκε επισήμως επιβεβαιώνοντας τις φήμες και τις διαρροές του τελευταίου εξαμήνου. Αύξηση του κυβισμού και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων είναι τα σημαντικότερα νέα στοιχεία, που συνοδεύονται και από κάποιες αλλαγές στα μηχανικά στοιχεία του κινητήρα.
Τα δύο μοντέλα που θα αποτελέσουν φορείς αυτού του νέου μηχανικού συνόλου, είναι αυτά των σειρών R/ GS και R/RT, με τις μοτοσυκλέτες όμως, πέραν του νέου κινητήρα να μην φέρουν άλλες αλλαγές πέραν των χρωμάτων.
Ο κινητήρας λοιπόν, αυξάνει τον κυβισμό του από τα 1.170 στα 1.254 κ.εκ. και φέρεις σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων που επενεργεί στο ζεύγος των βαλβίδων εισαγωγής. Ουσιαστικά, αναλόγως της περιοχής λειτουργίας του κινητήρα, μεταβάλλεται ο χρονισμός και το βύθισμα των βαλβίδων αυτών.
Η απόδοση πλέον ανέρχεται στους 136 ίππους και στα 14,6 κιλά ροπής, κάτι που συνιστά σημαντική βελτίωση σε σχέση με τους 125 ίππους και τα 12,7 kg-m του προηγούμενου μοντέλου. Σε ότι αφορά στις μοτοσυκλέτες, όπως ήδη ειπώθηκε, δεν έχουν αλλαγές.
Το επίπεδο τους εξοπλισμού τους παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ως γνήσιες BMW, φέρουν στην standard έκδοση τους δυο Riding Modes, ABS, Traction Control και Hill Start Control, ενώ μπορούν προαιρετικά να εξοπλιστούν με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και πιο εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας.
Πέραν αυτών, διαθέσιμος είναι επίσης ένα πολύ μεγάλος κατάλογος εργοστασιακών αξεσουάρ, που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση.