Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Every road, is my road! |
Με το μότο, "Every road is my road", παρουσιάστηκε επίσημα το νέο adventure... scooter της Honda, με την ονομασία X-ADV.
Το νέο X-ADV αιωρείται ανάμεσα στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και του scooter, με τις δυνατότητες οδήγησης εκτός δρόμου - εξ ου και ο χαρακτηρισμός adventure.
Τι είναι όμως το X-ADV και από που προήλθε; Προφανώς από την όλο και αυξανόμενη ζήτηση scooter με δυνατότητες μοτοσυκλέτας, η οποία είναι και υπεύθυνη για την ενιαία πλατφόρμα από την οποία προέκυψαν τα NC 750X, Integra και NC750S, το 2012. Πέντε χρόνια μετά, η Honda βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα για να παρουσιάσει μία διαφορετική εκδοχή που θα προσφέρει αυτή την άνετη μετακίνηση σε ευρύτερες διαδρομές, ακόμη και εκτός δρόμου!
Το νέο X-ADV σχεδιάστηκε στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Honda στην Ρώμη - μπορούμε να πούμε λοιπόν ότι είναι σχεδιασμένο απευθείας για την ευρωπαϊκή αγορά.
Η Honda δηλώνει μάλιστα πως πρόκειται για ένα νέο είδος μοτοσυκλέτας το οποίο θυμίζει έντονα της κατηγορία SUV των αυτοκινήτων - sport utility vehicle ή suburban utility vehicle. Ως τέτοιο, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει καθημερινές μετακινήσεις αλλά και εξορμήσεις κάθε τύπου. Ο κυβισμός των 745 κυβικών εκατοστών, το επιτρέπει. Το X-ADV χρησιμοποιεί τον ίδιο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα χωρητικότητας 745 κυβικών εκατοστών και απόδοσης 54 ίππων, που συναντήσαμε στην σειρά NC και καλύπτει τις προδιαγραφές Euro4. Με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission, χωρίς διαφορές σε ρυθμίσεις ή απόδοση ή κάποιον έξτρα χάρτη για off road χρήση.
Επεμβαίνοντας στα τεχνικά χαρακτηριστικά, με μικρότερο ίχνος κατά 6 χιλιοστά από τα προαναφερθέντα, μακρύτερο μεταξόνιο κατά 50 χιλιοστά, όντας ελαφρώς φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο, το νέο X-ADV δείχνει περισσότερο σαν ένα project που βασίστηκε στα ''ψηλότερα'' χαρακτηριστικά του NC 750X, με το κοστούμι του scooter Integra.
Η θέση οδήγησης του νέου X-ADV έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την όρθια στάση σώματος, κι έτσι, το ύψος σέλας στα 820mm δεν θα δυσκολέψει στις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ το τιμόνι στα 910mm δηλώνει πως όταν ο αναβάτης βρεθεί όρθιος, θα μπορεί να οδηγήσει άνετα.
Το μπροστινό σύστημα είναι ανεστραμμένο διαμέτρου 41mm και διαθέτει φυσίγγιο στα εσωτερικά του, απ' όπου και ρυθμίζονται η προφόρτιση των ελατηρίων και η απόσβεση επαναφοράς.
Πίσω συναντάμε ένα ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου αμορτισέρ, το οποίο καταλήγει στο αλουμινένιο ψαλίδι μέσω μοχλισμού Pro-Link.
Οι διαδρομές τους είναι αυτές του NC 750X, στα 153.5mm για μπροστά και 150mm για πίσω.
Το νέο X-ADV χρησιμοποιεί ακτινωτούς τροχούς 17 και 15 ιντσών μπροστά και πίσω, με τις ακτίνες να βρίσκονται στο εξωτερικό των στεφανιών, ώστε τα ελαστικά να είναι χωρίς σαμπρέλλα - Tubelless. Οι διαστάσεις του είναι 120/70 R17 και 160/60 R15 για μπροστά και πίσω.
Εκεί που λέγαμε ότι στα Integra θα χρειαζόμασταν και δεύτερο δίσκο φρένων μπροστά, αυτός έκανε την εμφάνιση του σε διάσταση 310 χιλιοστών, στο X-ADV. Δύο δίσκοι φρένων λοιπόν, και μάλιστα με ακτινικής τοποθέτησης τετραέμβολες δαγκάνες της Nissin, με ABS!
Είναι επίσης εξοπλισμένο με ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε πέντε θέσεις χωρίς εργαλεία, η οποία μεταβάλει το ύψος κατά 136 χιλιοστά και 11° σε κλίση, για καλύτερη προστασία από τις καιρικές συνθήκες. Διαθέτει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο 21 λίτρων κάτω από την σέλα που χωράει άνετα ένα κράνος διπλής χρήσης με γείσο, ενώ στον χώρο αυτό υπάρχει φωτισμός LED αλλά και πρίζα 12V.
Φωτισμός LED υπάρχει τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω φανάρι, ενώ η Honda έχει τοποθετήσει και σύστημα Smart Key - μαγνητικό κλειδί που αρκεί να βρίσκεται στην τσέπη του αναβάτη για να πάρει μπροστά. Το κλειδί αυτό εκτός ότι βάζει μπροστά τον κινητήρα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενεργοποιήσει τα φλας από μακριά.
Τα LED φλας είναι μικρά σε διαστάσεις, η οθόνη LCD είναι στο στυλ του αγωνιστικού CRF450 Rally και προβάλει όλες τις πληροφορίες στον αναβάτη σχετικά με ταχύτητα, οδόμετρο, ταχύτητες, ενδείξεις κινητήρα, κ.α. Μία ξεχωριστή οθόνη που βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι ενημερώνει για τα φλας και το κλείδωμα του parking όταν είναι σταματημένο.
Το νέο X-ADV διαθέτει πλαστικές προστατευτικές χούφτες που είναι στο ίδιο στυλ με του CRF1000L Africa Twin για προστασία από βροχή και αέρα, αλλά και πτώσεις. Μία λεπτή αλουμινένια ποδιά πάχους 2,5 χιλιοστών προστατεύει από τις πέτρες, στο κάτω μέρος του κινητήρα. Το κεντρικό stand ανήκει στον standard εξοπλισμό και διαθέτει αισθητήρα ανύψωσης ώστε να στέκεται σε σημεία με κλίσης χωρίς τον φόβο πτώσης.
Η Honda έχει δημιουργήσει μία σειρά από αξεσουάρ που περιλαμβάνουν δύο βαλίτσες top case χωρητικότητας 45 και 35 λίτρων, με αλουμινένια εμφάνιση, πίσω βάση για την βαλίτσα, προστατευτικές μπάρες για τα πλαϊνά και τα πόδια, προβολάκια, καθώς και αλουμινένια επένδυση για το πάτωμα.
Το νέο X-ADV θα παράγεται σε δύο standard χρωματισμούς, ασημί Digital Silver Metallic και ασημί Matt Bullet Silver, καθώς και δύο special χρωματισμούς, Τρικολόρε - Pearl Glare White – όπως στο Africa Twin και Victory Red – κόκκινο όπως της οικογένειας CRF. Τιμή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.
Κατασκευαστής | Honda |
Μοντέλο | X-ADV |
Αντιπρόσωπος | ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ |
Τιμή | Αναμένεται |
Εγγύση | 2 χρόνια |
Κινητήρας | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, δικύλινδρος εν σειρά, SOCH |
Χωρητικότητα (cc) | 745cm3 |
Διάμετρος x διαδρομή (mm) | 77 x 80mm |
Συμπίεση (:1) | 10.7: 1 |
Τροφοδοσία | PGM-FI electronic fuel injection με σώματα ψεκασμού 36mm |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Εκκίνηση | Μίζα |
Μπαταρία | 12V/11AH |
Συμπλέκτης | Υδραυλικός, DCT - Dual Clutch Transmission) |
Μετάδοση | 6 σχέσεων DCT- αυτόματο |
Πρωτεύουσα | 1.921 |
Σχέσεις ταχυτήτων | |
1 | 2.81 |
2 | 1.89 |
3 | 1.45 |
4 | 1.2 |
5 | 1.03 |
6 | 0.84 |
Δευτερεύουσα σχέση | 2.294 |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Πλαίσιο | |
Τύπος | Τύπου διαμάντι |
Μήκος (mm) | 2.245 |
Πλάτος (mm) | 910 |
Ύψος (mm) | 1375 |
Μεταξόνιο (mm) | 1.590 |
Γωνία κάστερ | 27° |
Ίχνος (mm) | 104 |
Πλήρης στροφή | 3m |
Ύψος σέλας (mm) | 820 |
Απόσταση εδάφους (mm) | 162 |
Βάρος (kg) | 238 |
Ρεζερβουάρ (lt) | 13.1litres |
Αναρτήσεις | |
Μπροστά | Ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα, διάμετρος 41mm διαδρομή 153.5 |
Πίσω | Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, διαδρομή 150mm (120) |
Τροχοί | |
Μπροστά | Χυτοί αλουμινίου 17x3,5 |
Πίσω | Χυτοί αλουμινίου 15x4,5 |
Ελαστικα | |
Μπροστά | 120/70-17 |
Πίσω | 160/60-15 |
Φρένα | |
Μπροστά | Δίσκοι διαμέτρου 310mm με ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και δικάναλο ABS |
Πίσω | Δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και δικάναλο ABS |
Επιδόσεις εργοστασίου | |
Ιπποδύναμη (hp / rpm) | 54,8 / 6.250 |
Ροπή (kgm / rpm) | 6,9 / 4.750 |