city2 WHITE DDIAFANES

Kawasaki

Cannot find /new_models/kawasaki/2017/z900_eicma/ subfolder inside /home/cityrider/domains/cityrider.gr/public_html/images/stories//new_models/kawasaki/2017/z900_eicma// folder.
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1

 

kawasaki z900 201618

Νέο και ξεχωριστό

 

 

Το Z900, ένα θρυλικό όνομα στις τάξεις της Kawasaki επιστρέφει με κάθε επισημότητα και κοσμεί μια μοτοσικλέτα που, αν μη τι άλλο, δεν έχει κανένα πρόβλημα να τραβήξει πάνω της τα βλέμματα. Το νέο Z900 είναι ένα μοντέλο σαφώς πιο εντυπωσιακό από εκείνο που αντικαθιστά στην γκάμα της πράσινης εταιρίας. Ιδιαίτερα μυώδες στην περιοχή του ρεζερβουάρ, αιχμηρό πίσω και θυμωμένο μπροστά το νέο γυμνό Kawasaki είναι μια μοτοσικλέτα που αναμένεται να αποκτήσει το δικό της φανατικό κοινό.


Η επιθετική σχεδίαση είναι μόνο ένας από τους λόγους για να κάνει κάποιος το Ζ900 δικό του. Σύμφωνα με την εταιρία από το Akashi η μοτοσικλέτα έχει προσεχθεί ιδιαίτερα και στον τομέα της εργονομίας με την θέση οδήγησης να είναι όσο χρειάζεται επιθετική για να βάζει τον αναβάτη στη σωστή ψυχολογική κατάσταση αλλά αρκετά όρθια για να μην τον κουράζει. Η αίσθηση ευελιξίας και ελέγχουν είναι εκεί μας λέει η Kawasaki ώστε να τονίζει την αυτοπεποίθηση του αναβάτη ανεξάρτητα από το περιβάλλον στο οποίο κινείται. Τόσο η μανέτα του συμπλέκτη όσο και εκείνη του φρένου ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις, τα μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη καλύπτονται από λάστιχο, ενώ ο πίνακας οργάνων παρουσιάζεται ιδιαίερα πλούσιος σε ενδείξεις. Το στροφόμετρο μπορεί να παίξει το ρόλο και του ρυθμιζόμενου shiftlight, ενώ μεταξύ των ενδείξεων θα βρείτε ένδειξη σχέσης κιβωτίου, χιλιόμετρα που απομένουν μέχρι να αδειάσει το ρεζερβουάρ, θερμοκρασία περιβάλλοντος και ένδειξη οικονομικής οδήγησης.


Ο κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο είναι καινούριος. Αυτός του Z800 ήταν μία υπερκυβισμένη έκδοση του Ζ750 τη στιγμή που το νέο μοτέρ βασίζεται στο κινητήρα του Z1000 που χρησιμοποιούσε μια υπερκυβισμένη έκδοση του κινητήρα του ΖΧ-9R... Η χωρητικότητα του νέου μοτέρ ανέρχεται στα 948 κ.εκ. με τις διαστάσεις του κυλίνδρου να είναι σαφώς υπερτετράγωνες, στα 73,4 και 56 χλστ. για τη διάμετρο και τη διαδρομή αντίστοιχα. Η ισχύς ανέρχεται στους 123,64 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και η ροπή στα δέκα χιλιόγραμμα στις 7.700 σ.α.λ.με το μοτέρ να “απελευθερώνεται” από τις 6.000 σ.α.λ. κάνω και να στροφάρει ταχύτερα, σύμφωνα με την Kawasaki. Τα αώματα ψεκασμού με διάμετρο 36 χλστ. επιλέχθηκαν για να προσδώσουν δυνατές μεσαίες με την απόδοση να παραμένει σταθερή και κοντά στα κόκκινα με στόχο την βελτίωση της οδηγησιμότητας στο όριο. Δείγμα της προσοχής στη λεπτομέρεια που έχει δώσει η Kawasaki στη απόδοση του συγκεκριμένου μοτέρ είναι η κατασκευή των πιστονιών τα οποία χυτεύονται με μία μέθοδο παρόμοια με εκείνη που χρησιμοποιείται και για τα πιστόνια των H2/H2R, η οποία μοιάζει με σφυρηλάτηση. Για την μείωση των κραδασμών η Kawasaki έχει τοποθετήσει και αντικραδασμικό άξονα, ο οποίος αφήνει μόνο τη σωστή δόση και ποιότητα κραδασμών να περάσει στον αναβάτη. Στο εν σειρά 4κύλινδρο δεν έχει δοθεί προσοχή μόνο εσωτερικά αλλά και εξωτερικά, ώστε να ταιριάζει καλύτερα με το επιθετικό ύφος της σχεδίασης της μοτοσικλέτα. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στο soundtrack του μοτέρ, ειδικά από το φιλτροκούτι, ένας τομές όπου τα μοντέλα της Kawasaki πραγματικά ξεχωρίζουν. Σύμφωνα με τους Πράσινους αυτός είναι ο δεύτερος κινητήρας στην ιστορία της εταιρίας, μετά από εκείνον του Ζ1000 (2014-2016) που επωφελείται από έρευνα και εξέλιξη στον τρόπο που ακούγεται και αυτό μας κάνει να θέλουμε να το οδηγήσουμε ακόμη περισσότερο. Στον ήχο συνεισφέρει και η εξάτμιση η οποία σχεδιάστηκε με στόχο να δένει αρμονικά με την σχεδίαση της μοτοσικλέτας κρατώντας παράλληλα τους ρύπους χαμηλά. Για την βελτίωση της αίσθησης στον τομέα των επιδόσεων οι πέντε πρώτες σχέσεις του κιβωτίου έχουν σχετικά κοντή κλιμάκωση με την 6η να αποτελεί ουσιαστικά μίια overdrive σχέση. Στην περίπτωση του Z900 ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και υποβοηθώντας παράλληλα και στο τράβηγμα της μανέτας για πιο άνετη καθημερινή χρήση.


Η Kawasaki φαίνεται πως θέλει να κάνει δικό της σήμα κατατεθέν το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα και δεν χάνει την ευκαιρία να το χρησιμοποιήσει σε κάθε νέα μοτοσικλέτα δρόμου που παρουσιάζει, άσχετα από τον κυβισμό της. Το νέο Z900 επωφελείται επίσης από τις ορέξεις της ιαπωνικής εταιρίας φέροντας ακριβώς ένα τέτοιο πλαίσιο το οποίο ζυγίζει μόλις 13,5 κιλά και συνεισφέρει σημαντικά στην διατήρηση του συνολικού βάρους στα 210 γεμάτα κιλά. Το πλαισιο χρησιμοποιεί το μοτέρ ως φέρον τμήμα του, για να βελτιώσει τη στιβαρότητά του, ενω για την περαιτέρω μείωση του βάρους το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου και ζυγίζει 3,9 κιλά. Γι αναρτήσεις η μοτοσικλέτα χρησιμοποιεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων αλλά και την απόσβεση επαναφοράς με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις να ισχύουν και για το αμορτισέρ που βρίσκεται μαζί με το μοχλικό πάνω από το ψαλίδι. Με μεταξόνιο στα 1,450 χλστ., κάστερ στις 25 μοίρες και ίχνος στα 105 χλστ. το Ζ900 δεν θέλει να τρομάξει τον αναβάτη του (η σέλα με ύψος 795 χλστ. φροντίζει επίσης γι αυτό) και προσπαθεί να συνδυάσει τις σωστές δόσεις σταθερότητας και ευελιξίας. Προσεγμένες μοιάζουν να είναι οι λύσεις και στα φρένα με δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. που συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες, οι οποίες ωστόσο δεν είναι ακτινικής έδρασης. Το πακέτο των φρένων ολοκληρώνεται από την μονάδα ABS της Nissin.