Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Ο άξιος διάδοχος του ER-6n |
H Kawasaki πήρε ως βάση το ER-6n, το ξανασχεδίασε, το εκσυγχρόνισε, το έφερε στην Euro 4 εποχή και το βάφτισε Ζ650. Με έμφαση στην απόδοση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, το δικύλινδρο Z650 θέλει να αποτελέσει τον επόμενο αστικό σας σύμμαχο.
Σαράντα χρόνια μετά την εμφάνιση της κλασικής -και τότε τετρακύλινδρης- Ζ650, η οποία διακρίθηκε στην εποχή της λόγω επιδόσεων και χαμηλού βάρους, η εμβληματική ονομασία επιστρέφει στα κυβικά της, με δικύλινδρη μορφή αυτή τη φορά.
Το νέο Z650 συνδυάζει στοιχεία από τη σχεδιαστική φιλοσοφία Sugomi της Kawasaki με μια λεπτή σιλουέτα που τονίζει τον sport χαρακτήρα της. Το redesign που έκανε το Akashi ήταν δραστικό, κι έτσι ενώ το νέο Ζ650 συνεχίζει να μοιάζει σε κάποια στοιχεία με το προηγούμενο ER-6n (δείτε το gif πάνω για σύγκριση μεταξύ των 2 μοντέλων), έχει μπολιαστεί με πολλές νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες (προβολέας, πλαστικά, κ.α.) από τη σειρά Ζ.
Αξίζει να σημειωθεί πως το LED πίσω φως σχηματίζει το γράμμα “Z” όταν είναι αναμμένο.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 649 cc -που έχει φορεθεί στα μοντέλα ER-6 και Versys- προσφέρει δυνατές επιδόσεις και αξιόλογη ροπή, ιδιαίτερα στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών. Η αυξημένη ροπή στις χαμηλότερες στροφές ενισχύει τη χρηστικότητα της μοτοσυκλέτας στις καθημερινές μετακινήσεις, ευνοώντας ταυτόχρονα και τη sport οδήγηση.
Συμβάλλει επίσης στη οικονομία καυσίμου, με την Kawasaki να αναφέρει επίσημη μέση κατανάλωση στα 4,2 l / 100 km. Το ρεζερβουάρ έχασε ένα λίτρο σε σχέση με το ER, και από τα 16 έπεσε στα 15, ενώ και οι εγχυτήρες του ψεκασμού είναι μικρότερης διαμέτρου στα 36 mm αντί των 38 του ER.
Το Ζ650 διαθέτει νέας σχεδίασης πλαίσιο χωροδικτύωμα και αλουμινένιο ψαλίδι, τα οποία βοηθούν το βάρος να μείνει χαμηλά στα 187 kg και χαρίζουν ευελιξία και ευκολία στους χειρισμούς.
Μεγάλη -και ιδιαίτερα θετική- είναι η αλλαγή στο πίσω αμορτισέρ που δεν είναι πλέον τοποθετημένο στα πλάγια ενώ απέκτησε μοχλικό, γεγονός που μεταφράζεται σε πολύ καλύτερη συμπεριφορά πάνω στις ανωμαλίες του οδοστρώματος!
Με χαμηλή σέλα ύψους 790 mm (χαμηλότερη από τα 815 mm του ER), το Ζ650 είναι μια ιδιαίτερα προσιτή μοτοσυκλέτα για ένα μεγάλο εύρος αναβατών.
Πιο όμορφο, πιο σύγχρονο, με νέο πλαίσιο, ψαλίδι και εμφάνιση, χαμηλότερη σέλα και νέο όνομα, και φυσικά μια εκτεταμένη σειρά επίσημων αξεσουάρ, το Ζ650 δείχνει μια πραγματικά αξιόλογη πρόταση στα μεσαία Urban μοντέλα.