Πολύ πιθανό να το δούμε και Ευρώπη |
Στις HΠΑ, μετά από απουσία 3 χρόνων από την αγορά, το Kawasaki KLX 250 επιστρέφει ανανεωμένο στα σημεία, με σημαντικότερη αλλαγή την τοποθέτηση νέου συστήματος ψεκασμού, πο του επιτρέπει την συμμόρφωση με τις θεσπισμένες στη Αμερική προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων.
Ο κινητήρας παραμένει φυσικά μονοκύλινδρος 250 κ.εκ., υγρόψυκτος, με δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, όμως έχει νέα επίστρωση στον κύλινδρο του για περισσότερη αντοχή, ένα φέρει και το σύστημα KACR, που ανοίγει ελαφρά μια βαλβίδα εξαγωγής κατά το μιζάρισμα, προκειμένου οι εκκινήσεις να γίνονται εύκολα.
Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο περιμετρικό, ενώ χωρίς αλλαγές είναι και οι αναρτήσεις, με το 43 χλστ. USD πιρούνι μπροστά να ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση της συμπίεσης και να έχει διαδρομή 255 χλστ. ενώ το πίσω αμορτισέρ, είναι πλήρως ρυθμοζόμενο και προσφέρει διαδρομή τροχού εύρους 230 χλστ.
Η τιμή του στις ΗΠΑ, θα ξεκινά από τα 5.350 δολάρια για τους απλούς χρωματισμούς (συμπεριλαμβανομένου και του κλασικού lime green φυσικά! ) ενώ θα διατίθεται με έξτρα χρηματική επιβάρυνση και σε έκδοση με “camo” χρώματα.
Τώρα σε ότι αφορά στα της ευρωπαϊκής αγοράς, το KLX 250 S, το οποίο τελευταία φορά εισήχθει ως μοντέλο 2016, έφερε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό στην τροφοδοσία του αλλά ήταν Euro3 προδιαγραφών.
Υπάρχει λοιπόν μια ελπίδα, μιας και οι ισχύουσες προδιαγραφές καυσαερίων στις ΗΠΑ δεν διαφέρουν σημαντικά από τις Euro4, να δούμε το KLX 250 2018 και στην ευρωπαϊκή αγορά.