Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Με βάση το Kawasaki ER4 και στόχο την Ασία -για την ώρα |
Η KYMCO παρουσίασε μια νέα μοτοσυκλέτα με όνομα K Rider 400, η οποία βασίζεται στο Kawasaki ER4n των ασιατικών αγορών. Ενδιαφέρουσα και όμορφη πρόταση, τη στιγμή που το Akashi έχει παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του ER, που πλέον ανήκει στην οικογένεια Ζ.
Το K Rider 400 παίρνει ως βάση το απερχόμενο Kawasaki ER4n, προσθέτοντας πολλά (πολλά όμως!) δυναμικά στιλιστικά -και δομικά- στοιχεία όπως...
... το νέο πλαίσιο χωροδικτύωμα σε μπλε χρώμα (!), οι νέες ζάντες στο ίδιο χρώμα, τα νέα πλαστικά σε πιο επιθετικό Streetfighter look (πλαϊνά προστατευτικά ψυγείων που θυμίζουν την οικογένεια Ζ), το χρυσό ανάποδο πιρούνι 41 mm με ακτινικές (!) δαγκάνες στα φρένα μπροστά, η πιο sport, δίχρωμη σέλα...
... τα νέα LED φώτα τόσο εμπρός όσο και πίσω...
... τα LED φλας που διαθέτουν… τρύπα στη μέση (!), οι διαφορετικοί διακόπτες (είναι κι ένας σε μπλε χρώμα!), μια πανέμορφη πλάκα τιμονιού σε μπλε ελεκτρίκ, νέα όργανα, κ.α.
Η μοτοσυκλέτα είναι βαμμένη σε «κάνε πίσω γιατί σκοτώνω» χρώματα, δηλαδή ασημί και μπλε ελεκτρίκ (με αρκετές λεπτομέρειες σε αυτό το χρώμα, όπως το καπάκι του λαδιού, τα μανιτάρια κινητήρα, κ.α.), με κίτρινο αμορτισέρ (και πάλι δίχως μοχλικό) και χρυσό πιρούνι.
Ποιοτικές παραφωνίες ο πίσω δίσκος στο φρένο, που θυμίζει ασιατικό μικρό scooter, και ο κεντρικός διακόπτης της μοτοσυκλέτας –και αυτός βγαλμένος από scooter.
Στην καρδιά παραμένει ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του ER4n, με τους 42 hp / 9.50 rpm και τα 3,8 Kgm / 7.500 rpm, ενώ το K Rider ζυγίζει 210 κιλά, δηλαδή 7 περισσότερα από ότι το ER4n, με τις υπόλοιπες διαστάσεις να παραμένουν περίπου ίδιες.
Το K Rider 400 θα ξεκινήσει την καριέρα του στην αγορά της Ταιβάν, ενώ κατόπιν ίσως το δούμε και σε άλλες χώρες.