Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ABS, Euro4, κ.α. |
Είχαμε δει το Suzuki GSX250R να παρουσιάζεται λίγο πριν EICMA στην Κίνα, όπου και κατασκευάζεται η μοτοσυκλέτα. Τώρα, η Suzuki ανακοίνωσε την έλευση της μικρής Sport-commuting μοτοσυκλέτας και στην Ευρώπη.
Το GSX250R είναι το τρίτο μοντέλο του Hamamatsu που φοράει το μοτέρ του Inazuma 250, μετά και το νέο V-Strom 250 (που πιθανότατα να πρέπει να το λέμε… Strom σκέτο, καθώς ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά).
Μόλις ακούς «Inazuma» καταλαβαίνεις πως οι 24,7 hp του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα, μαζί με τα 181 κιλά βάρους της μοτοσυκλέτας δεν ταιριάζουν σε Supersport μοντέλο, αλλά σε Sport-looking, ή Sport-Commuting μοτοσυκλέτα.
Δείχνει sport και επιθετική, έχει όμως πρωτίστως στόχο την αστική ζωή, προβάλλοντας ως δυνατά χαρτιά την φιλικότητα (και χαμηλή σχετικά σέλα στα 790 mm), την οικονομία σε κατανάλωση, και ελπίζουμε και σε τιμή απόκτησης -δεν γνωρίζουμε ακόμα την τελευταία. Για να μη μιλήσουμε για την απίστευτη επίσημα ανακοινώσιμη αυτονομία των… 480 χιλιομέτρων (WMTC θεωρητικές μετρήσεις) από το 15λιτρο ρεζερβουάρ.
Άλλωστε η Suzuki ξεκαθαρίζει τις προθέσεις της και με το όνομα GSX250R –και όχι GSXR250-, ενώ ονομάζει τη μοτοσυκλέτα Urban Athlete, «αστικό αθλητή». Το στιλ όμως… στιλ! GSX-R δείχνει και εμπνέει έτσι και για sport αναζητήσεις.
Η εμφάνιση και η ποιότητα κατασκευής δείχνουν προσεγμένες, ενώ τα περιφερειακά είναι συμβατικά για να κρατηθεί χαμηλά και το κόστος. Συμβατικό πιρούνι KYB, συμβατική δαγκάνα, ατσάλινο ψαλίδι.
Όμως… όμως! Ο εξοπλισμός δεν είναι εν τέλει καθόλου κακός, καθώς… η μοτοσυκλέτα πληροί τις προδιαγραφές Euro 4, διαθέτει ABS της Bosch στο στάνταρ εξοπλισμό, κλιπόν τιμόνι με άνετες γωνίες, δισκόφρενα μαργαρίτες εμπρός-πίσω, LED φώτα θέσης μπροστά και LED φως πίσω, ψηφιακή οθόνη οργάνων με πληθώρα πληροφριών (κοντέρ, στροφές, ταχύτητα κιβωτίου, 2 μερικούς χιλιομετρητές, ρολόι, ένδειξη στάθμης καυσίμου, ένδειξη κατανάλωσης, κ.α.)!
Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι της IRC, με διαστάσεις 110/80 17 και 140/55 17, φτιαγμένα για αντοχή στα ευρωπαϊκά οδοστρώματα.
Τέλος, όμορφοι είναι οι χρωματισμοί, σε λευκό, μαύρο, ή γαλάζιο MotoGP ρέπλικα.