Για την ώρα μόνο για τις ασιατικές αγορές |
Η SYM παρουσίασε στη Μαλαισία, όπου η αγορά του παπιού μεσουρανεί, το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί του κόσμου, το VF3i με 183 κυβικά και με απόδοση… 17,7 ίππων!
Πριν ενθουσιαστείτε και τρέξτε να αγοράσετε το VF3i, να πούμε για μια ακόμα φορά πως πρόκειται για ένα παπί που -για την ώρα τουλάχιστον- απευθύνεται στις ασιατικές αγορές, καθώς πληροί τις Euro 3, και όχι τις Euro 4 προδιαγραφές.
Το VF3i κυκλοφορεί σε 2 εκδόσεις στη Μαλαισία, στη στάνταρ και στην Special Edition.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος και ψεκαστός με εναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και 4 βαλβίδες, 183 κ.εκ. και απόδοση 17,7 hp / 8.500 rpm και 1,56 Kgm /7.500 rpm, ενώ από ότι φαίνεται το VF3i έχει κανονικό υγρό πολύδισκο συμπλέκτη και κιβώτιο 6 σχέσεων!
Στις αναρτήσεις το VF3i φοράει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με 80 mm διαδρομή ενώ πίσω έχει μονό αμορτισέρ με διαδρομή 32 mm.
Στα φρένα, το υπέρ-παπί της SYM διαθέτει έναν δίσκο 250 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, και πίσω έναν ακόμα δίσκο 200 mm.
Το ρεζερβουάρ βρίσκεται κλασικά κάτω από τη σέλα, και έχει χωρητικότητα 7 λίτρων, που δίνει σύμφωνα με τη SYM αυτονομία 171 χλμ. Στην ουρά βρίσκονται και 2 όμορφες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη.
Η SYM αναφέρει πως η τελική ταχύτητα του VF3i είναι 155 χλμ/ώρα, στο κοντέρ.
Στα όργανα ο Γκοτζίλα φέρει ένα στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων με κόκκινο στις 9.000 rpm και μια ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις κοντέρ, ταχύτητας κιβωτίου, στάθμης καυσίμου, ολικό και μερικούς χιλιομετρητές, βολτόμετρο, κλπ.
Τα φώτα είναι LED παντού, ενώ έχουμε και LED DRL.
Σημειώστε πως η σέλα είναι 2 επιπέδων.
Το VF3i ζυγίζει 124 κιλά και έρχεται σε 2 χρώματα, κόκκινο και μπλε. Η σπέσιαλ έκδοση έρχεται σε μαύρο ματ. Το παπί θα ξεκινήσει να πωλείται στη Μαλαισία από τον Μάιο του 2018.
Στους ανταγωνιστές του, στην τοπική αγορά πάντα, ξεχωρίζουν τα Yamaha Y15ZR, το Honda RS150R και το Benelli RFS150i.