Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Ισχυρότερος κινητήρας, νέο πλαίσιο, ABS & UBS, LED φώτα, κ.α. |
Η Yamaha ανανέωσε δραστικά το best-seller τρίκυκλο scooter Tricity 125 για το 2017, εφοδιάζοντας το με ισχυρότερο, και οικονομικότερο κινητήρα Blue Core, νέο πλαίσιο που δίνει μακρύτερο μεταξόνιο, μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο για XL full-face κράνος κάτω από τη σέλα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, μεγαλύτερο πίσω τροχό στις 13 ίντσες, ABS & UBS, πρίζα 12V, κ.α.!
Το Tricity 125 του 2017 επωφελείται από έναν νέο, υγρόψυκτο, τετράχρονο κινητήρα Blue Core που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξημένες επιδόσεις με λιγότερο καύσιμο, σε συνδυασμό με μειωμένες εκπομπές ρύπων (Euro 4).
Ο νέος κινητήρας έχει την ίδια σχεδίαση με τον κινητήρα του NMAX 125. Στα βασικά του χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται ένα σύστημα μεταβλητής ενεργοποίησης βαλβίδων VVA που προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ σε μεγάλο εύρος στροφών, καθώς επίσης ένας κύλινδρος offset και μια κεφαλή υψηλής συμπίεσης με βελτιστοποιημένο μέγεθος βαλβίδων. Το μικρό ψυγείο, που είναι τοποθετημένο στο πλάι, συνεισφέρει στην υψηλή απόδοση ψύξης. Επίσης, διάφορες βελτιώσεις για τη μείωση του βάρους αυξάνουν τη συνολική απόδοση λειτουργίας.
Ο νέος κινητήρας Blue Core προσφέρει στο Tricity 125 του 2017 βελτιωμένη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα σε συνδυασμό με μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Το Tricity 125 είναι εξοπλισμένο με ένα πλαίσιο νέας σχεδίασης. Έχει την ίδια σχεδίαση με αυτήν που χρησιμοποιήθηκε στο πρόσφατο Tricity 155. Χάρη στο μεταξόνιο 1.350 mm, που είναι πιο μακρύ κατά 40 mm από το σημερινό μοντέλο, προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στον αναβάτη για πιο άνετη οδήγηση. Επίσης, επιτρέπει την τοποθέτηση μιας σέλας νέας σχεδίασης, που είναι πιο επίπεδη και πιο μακριά.
Το νέο πλαίσιο διαθέτει επίσης μεγαλύτερη θήκη αποθήκευσης στην οποία χωράει ένα κράνος full-face μεγέθους XL!
Επίσης, είναι εξοπλισμένο με μια νέα μπροστινή θήκη που διαθέτει μια πρακτική πρίζα 12 V για την τροφοδοσία συσκευών πλοήγησης GPS ή τη φόρτιση κινητών τηλεφώνων.
Οι προβολείς και τα φώτα θέσης διαθέτουν δυνατά LED που χρησιμοποιούν λιγότερη ενέργεια, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην αυξημένη απόδοση λειτουργίας του κινητήρα. Τρία LED ανάβουν στη μικρή σκάλα, ενώ δύο LED ανάβουν για τη μεγάλη σκάλα, και μαζί με τα φώτα θέσης LED, χαρίζουν στο Tricity 125 ξεχωριστή εμφάνιση. Λυχνίες LED χρησιμοποιούνται επίσης για το πίσω φως και το φως φρένων. Για να διασφαλιστεί βέλτιστη ορατότητα στα πίσω φώτα, οι ανακλαστήρες διαθέτουν επίστρωση αλουμινίου.
Το σύστημα τριών δισκόφρενων προσφέρει προοδευτική απόδοση και ικανή δύναμη, ενώ το φρενάρισμα συνεπικουρούν το ABS και το συνδυασμένο σύστημα πέδησης (UBS) της Yamaha.
Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει ότι η δύναμη φρεναρίσματος κατανέμεται αποτελεσματικά μεταξύ των μπροστινών και του πίσω τροχού. Το UBS ενεργοποιείται είτε όταν τραβηχτεί μεμονωμένα η αριστερή μανέτα (πίσω) φρένου είτε όταν τραβηχτούν μαζί και οι δύο μανέτες. Το UBS δεν παρεμβαίνει εάν η δεξιά μανέτα (μπροστινού) φρένου χρησιμοποιηθεί μεμονωμένα.
Το νέο πλαίσιο διαθέτει μεγαλύτερο πίσω τροχό 13 ιντσών που προσφέρει διάφορα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με την προηγούμενη σχεδίαση 12 ιντσών.
Η μεγαλύτερη διάμετρός του προσφέρει μεγαλύτερη άνεση σε κακό οδόστρωμα και, χάρη στο ελαστικό 130/70-13 νέας σχεδίασης, παρέχει καλή ισορροπία όσον αφορά σε κράτημα, άνεση και πρόσφυση.
Το νέο πλαίσιο με μακρύτερο μεταξόνιο είναι εξοπλισμένο με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 7,2 λίτρων, σχεδόν 10% μεγαλύτερο από την προηγούμενη σχεδίαση.
Σε συνδυασμό με την αυξημένη οικονομία του νέου κινητήρα Blue Core, αυτή η επιπλέον χωρητικότητα καυσίμου προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία.
Σημειώστε πως το Tricity διατίθεται και με κινητήρα 155 κ.εκ. έκδοση που απαιτεί οδήγηση με δίπλωμα Α2 αντί για το Α1 του 125.