city2 WHITE DDIAFANES

Yamaha

Cannot find new_models/yamaha/2017/nmax_eicma subfolder inside /home/cityrider/domains/cityrider.gr/public_html/images/stories/new_models/yamaha/2017/nmax_eicma/ folder.
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1

 

nmax

Euro 4, σε δύο εκδόσεις: 125 & 155 κ.εκ.

 

Το NMAX 125 συνεχίζει την πορεία του με μια σειρά νέων χρωμάτων και αναβαθμισμένο κινητήρα που συμμορφώνεται με το πρότυπο EU4. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και το νέο NMAX 155. Χάρη στον μεγαλύτερο κυβισμό, το νέο σπορ NMAX 155 προσφέρει αυξημένη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα, ενώ οδηγείται με δίπλωμα Α2. 

Η ισχύς παρέχεται από έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα ψεκασμού καυσίμου, ο οποίος διαθέτει ένα από τα πιο προηγμένα σχέδια που χρησιμοποιούνται σε οποιοδήποτε σκούτερ αυτής της κατηγορίας. Για να επιτευχθεί η υψηλή απόδοση ισχύος σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αυτός ο τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας σχεδιάστηκε με τη φιλοσοφία Blue Core της Yamaha. Με απλά λόγια, αυτή η σχεδιαστική προσέγγιση εστιάζει στην αύξηση της απόδοσης καύσης και ψύξης, ενώ ταυτόχρονη έχει βελτιώσεις για τη μείωση των απωλειών ισχύος, όπου είναι δυνατό. 

2017 YAM GPD155 EU MDRM3 DET 003

Χάρη στο φίλτρο καθαρισμού αέρα μεγάλης χωρητικότητας, στο μικρό θάλαμο καύσης με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου, στον εκκεντροφόρο μεγάλου βυθίσματος και στον λόγο συμπίεσης 10.5:1, εξασφαλίζονται υψηλά επίπεδα απόδοσης καύσης για βελτιωμένη απόδοση ισχύος και ροπής. 

Αυτή η προηγμένη τεχνολογία Blue Core δεν προσφέρει μόνο στον αναβάτη του NMAX 155 μεγαλύτερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα, αλλά εξασφαλίζει επίσης ικανοποιητική οικονομία καυσίμου και παρέχει βελτιωμένες συνολικές δυνατότητες.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που έχει σχεδιαστεί για πιο έντονη αίσθηση επιτάχυνσης του NMAX 155 είναι το σύστημα μεταβλητής ενεργοποίησης βαλβίδων (VVA). Το σύστημα διαθέτει έναν εκκεντροφόρο εισαγωγής με δύο διαφορετικά και ξεχωριστά προφίλ. Ο μηχανισμός VVA μετακινεί το κοκοράκι από τον εκκεντροφόρο "χαμηλής ταχύτητας" στον εκκεντροφόρο "υψηλής ταχύτητας" στις 6.000 σ.α.λ. Αυτό επιτρέπει στον νέο τετράχρονο, υγρόψυκτο κινητήρα 155 κ.εκ. να επιτυγχάνει πιο γραμμική ροπή για βέλτιστη απόδοση σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. 

2017 YAM GPD155 EU MDRM3 DET 001

Τα συνδυασμένα αποτελέσματα της τεχνολογίας Blue Core και του συστήματος VVA όχι μόνο επιτρέπουν στο νέο NMAX 155 να προσφέρει ισχυρότερη επιτάχυνση και μεγαλύτερο εύρος τιμών ισχύος, αλλά επίσης συμβάλλουν στην επίτευξη ικανοποιητικής οικονομίας καυσίμου.

Το νέο NMAX 155 διαθέτει νέα σχεδίαση στο πίσω μέρος. Επίσης, ένα νέο μαύρο πλευρικό κάλυμμα είναι τοποθετημένο στο σύνδεσμο ανάμεσα στο "μπούμερανγκ" και στα χρωματιστά καλύμματα πλαισίου.

2017 YAM GPD155 EU MDRM3 DET 016

Το νέο NMAX 155 έχει μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωρά ένα κράνος full-face κατά τη στάθμευση ή διάφορα προσωπικά αντικείμενα. Το μοντέλο 155 είναι επίσης εξοπλισμένο με ρεζερβουάρ καυσίμου 6,6 λίτρων. Επίσης, διαθέτει μια μπροστινή θήκη που είναι ιδανική για τη μεταφορά μικρότερων αντικειμένων.

2017 YAM GPD155 EU MDRM3 ACT 001

Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα 230 mm είναι εξοπλισμένα με ABS. 

Χρώματα

2017 YAM G125YM EU MDRM3 STU 001 05

Anodized Red 

2017 YAM G125YM EU WM6 STU 001 03

Milky White 

2017 YAM G125YM EU MNM3 STU 001 03

Matt Grey

Διαθεσιμότητα: Μάρτιος 2017

* Το μοντέλο NMAX 155 διατίθεται μόνο στην Ιταλία, την Τουρκία, την Ελλάδα, τη Νορβηγία, τη Σουηδία, τη Δανία, την Πορτογαλία και την Κροατία.