city2 WHITE DDIAFANES

 

suzuki sv650 2016 test cityrider

Οικονομικό, ποιοτικό, fun & με Euro4

 

ΤEST Suzuki SV 650 ABS 2016

Το SV στα καλύτερα του!

Κείμενο: Κώστας Γκαζής
Φωτογραφίες: Τάκης Μανιάτης

Το ιστορικό μοντέλο της Suzuki ανανεώθηκε εκ βάθρων για το 2016, τόσο εμφανισιακά, όσο και ουσιαστικά, κερδίζοντας 4 άλογα, χάνοντας 8 κιλά, αποκτώντας νέο πανέμορφο look, και τιμή άκρως ανταγωνιστική. Μια οικονομική γυμνή μοτοσυκλέτα, που καταφέρει όμως να είναι ποιοτική, fun και ολοκληρωμένη!

 

Το 1999 η SUZUKI παρουσίασε για πρώτη φορά το SV650 με σχεδίαση που στόχο είχε να προσφέρει διασκέδαση και sport V-twin οδήγηση σε όλους τους αναβάτες.

Το SV650 γρήγορα έγινε παγκόσμιο οδηγικό φαινόμενο, για τις επιδόσεις της στο δρόμο αλλά και στην πίστα. Ήταν μια ευκίνητη και εύστροφη μοτοσικλέτα με άμεση και δυνατή απόκριση, που συγχωρούσε λάθη και πρόσφερε μεγάλη άνεση στον αναβάτη.

Το 2003 η SUZUKI αναβάθμισε τις επιδόσεις και τον sport χαρακτήρα του SV650/S βάζοντας στην μοτοσικλέτα και ψεκασμό.

Το SV650 αποτελεί ακόμη και σήμερα την καλύτερη entry level επιλογή για πολλά τοπικά πρωταθλήματα διαφόρων clubs. Επίσης το κοινό της την χαρακτηρίζει ως την καλύτερη μοτοσικλέτα της κατηγορίας.

Το 2009 η SUZUKI παρουσίασε το SFV650 GLADIUS προκειμένου να καλύψει την αυξημένη ζήτηση για πιο μοδάτες και οικονομικές μεσαίες, street μοτοσικλέτες.

Και το 2016 η SUZUKI παρουσιάζει το νέο SV650 ABS.

Μετά τη σύντομη ανασκόπηση στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, ας δούμε ποια είναι τα σημεία που κάνουν το νέο SV 650 ABS ξεχωριστό σύμφωνα με τη Suzuki.

  • Το νέο SV650 έχει καλύτερες επιδόσεις από ποτέ και την μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου της κατηγορίας του. Έχει μικρότερο βάρος και πιο sport εμφάνιση σε πολύ λογικό οικονομικό πλαίσιο, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των καιρών.
  • Επικεντρωμένη στον αρχικό σχεδιασμό του διασκεδαστικού V-twin κινητήρα, εμπλουτισμένου με τις τελευταίες καινοτομίες της SUZUKI, η νεότερη έκδοση του SV650 τοποθετεί τον πήχη ψηλότερα.
  • Ο προϊοντικός σχεδιασμός του SV650 έγινε πάνω στην φράση «επιστροφή στις ρίζες».
  • Ο πυρήνας του SV650 είναι η απόδοση του διασκεδαστικού και ξανασχεδιασμένου V-twin κινητήρα (περισσότερα από 60 νέα εξαρτήματα), ο οποίος είναι σχεδιασμένος για όλους τους αναβάτες. Προσφέρει αυξημένη ισχύ και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4.
  • Με τον πλήρη ανασχεδιασμό (περισσότερα από 140 νέα εξαρτήματα σε πλαίσιο & κινητήρα), το βάρος έχει μειωθεί κατά 8 κιλά (έκδοση με ABS).
  • Το ύψος της σέλας της SV650 είναι 785 mm και αποτελεί ένα από τα χαμηλότερα στην κατηγορία της.
  • Σύστημα υποβοήθησης γκαζιού που βοηθά την οδήγηση ακόμη και στις χαμηλές στροφές (όταν αφήνεις το συμπλέκτη, το σύστημα ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές).
  • Σύστημα εκκίνησης Easy Start (παίρνει μπρος πιέζοντας μία μόνο φορά τη μίζα και αφήνοντας την) της SUZUKI, που απλουστεύει την εκκίνηση.
  • Η οικονομία καυσίμου έχει επίσης βελτιωθεί στα 3,84L / 100km (εργαστηριακές μετρήσεις), ενώ ο πλήρης πίνακας οργάνων που είδαμε για πρώτη φορά στο GSX-S 1000 παρέχει περισσότερες πληροφορίες.

Ο υγρόψυκτος V2 των 90 μοιρών έχει κινήσει πολλά μοντέλα στην ιστορία του, ενώ το 2016 δέχθηκε εκτεταμένες βελτιώσεις με στόχο τις επιδόσεις, τις μικρότερες τριβές, την αξιοπιστία και την οικονομία.

Τα νέα πιστόνια έχουν σχεδιαστεί με τη μέθοδο FEM (Finite Element Method) για να αποκτήσουν βέλτιστη ακαμψία και βάρος. Νέα είναι και η αντιτριβική τους επίστρωση για μικρότερες τριβές και αυξημένη αντοχή. Οι κύλινδροι διαθέτουν επεξεργασία SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) επίσης για μικρότερες τριβές και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Οι κεφαλές διαθέτουν δύο μπουζί έκαστη (Suzuki Dual Spark Technology), για καλύτερη αποδοτικότητα, μεγαλύτερη οικονομία, και λιγότερους ρύπους (Euro 4 είπαμε).

Ο ψεκασμός διαθέτει διπλές πεταλούδες SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve), με σώματα 39 mm, και μπεκ με 10 οπές. Φυσικά το SV 650 ABS διαθέτει καταλύτη με αισθητήρα λάμδα. Στα σώματα του ψεκασμού βρίσκουμε το σύστημα TI-ISC (Throttle-body Integrated Idle Speed Control) για εύκολη εκκίνηση και σταθερότητα στο ρελαντί, αλλά και για λιγότερους ρύπους. Το TI-ISC περιλαμβάνει και το νέο σύστημα Low RPM Assist, που αυξάνει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα όταν αφήνετε τον συμπλέκτη από στάση, ή όταν κινείστε με εξαιρετικά χαμηλή ταχύτητα. Στόχος του συστήματος, η αποτροπή του “τσαφ”, του σβησίματος δηλαδή του κινητήρα, λόγω άγαρμπης χρήσης του συμπλέκτη από αρχάριο αναβάτη.

Νέο είναι και το φίλτρο αέρα, με τους αεραγωγούς να έχουν μεταβλητό μήκος για βελτιωμένη ροπή στις μεσαίες στροφές.

Επανασχεδιασμένο είναι το κάλυμμα του συμπλέκτη, για μειωμένο βάρος.

Μείωση βάρους έφερε και το νέο 2 σε 1 σύστημα εξάτμισης, ενώ το νέο ψυγείο του κινητήρα έχει αυξημένες ικανότητες ψύξης.

Το SV 650 ABS διαθέτει και το σύστημα Easy Start, που είχαμε δει πρώτα στο GSX-S 1000, με το οποίο πιέζεις μία φορά τη μίζα, κι εκείνη γυρίζει ασταμάτητα (για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), μέχρι να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα.

Το πλαίσιο του SV 650 ABS είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, με στόχο την ευελιξία αλλά και την ακαμψία, και τον διασκεδαστικό χαρακτήρα σε μια πλειάδα καταστάσεων, από αστικές συνθήκες, στο μποτιλιάρισμα, στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και στον επαρχιακό. Το γεμάτο βάρος του SV 650 ABS βρίσκεται στα 197 κιλά, που σε σχέση με τα 205 του προηγούμενου μοντέλου (Gladius) είναι μειωμένα κατά 8 κιλά!

Η Suzuki φρόντισε ώστε το SV 650 ABS να είναι λεπτότερο από το Gladius, σχεδόν παντού (όταν το δεις από κάτοψη), ενώ λεπτότερη είναι και η σέλα του αναβάτη μπροστά, για να διευκολύνει το πάτημα σας.

Η ιαπωνική φίρμα αναφέρει πως η σέλα του SV έχει ύψος 785 mm, και είναι η χαμηλότερη στην κατηγορία Street 600-800 κυβικών. Αναβάτης με ύψος 1.60 πατάει και τις 2 μύτες των ποδιών του στο έδαφος, ενώ αναβάτης με ύψος 1.70 πατάει πλήρως και τα 2 πέλματα των ποδιών του στο έδαφος.

Οι αναρτήσεις της Showa είναι βασικές, για να κρατηθεί χαμηλά και το συνολικό κόστος, και αποτελούνται από ένα συμβατικό πιρούνι 41 mm μπροστά και από ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω. Το πιρούνι έχει διαδρομή 125 mm και δεν ρυθμίζεται, ενώ το αμορτισέρ έχει κοντή διαδρομή 63 mm (αν δεν έχει γίνει κάποιο λάθος στο press kit) και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε 7 θέσεις.

Στα φρένα θα βρείτε 2 δίσκους 290 mm μπροστά και ένα δίσκο πίσω, με δικάναλο ABS της Nissin και όχι της Bosch. Η μονάδα ABS είναι νέα, και ελαφρύτερη από εκείνη του Gladius κατά... 830 γραμμάρια!

Οι ελαφριοί αλουμινένιοι πεντάμπρατσοι τροχοί 17 ιντσών, είναι της TPR, και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα πολύ αξιόλογα Dunlop SportMax Qualifier.

Το ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων είναι λεπτό και προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία ακόμα και για το ταξίδι, αρκεί να μην λιώνετε το μοτέρ, γιατί ψηλά καίει αρκετά περισσότερο -πόσο να αντέξει όμως κανείς σε γυμνή μοτοσυκλέτα ταχύτητες κοντά στα 200 χλμ/ώρα;

Τα ψηφιακά όργανα με τον λευκό φωτισμό είναι νέα, ευδιάκριτα (όχι τόσο οι στροφές), και πλήρη για τον ρόλο της μοτοσυκλέτας, ενώ προέρχονται από το GSX-S 1000. Στις ενδείξεις περιλαμβάνονται στάθμη καυσίμου και θερμοκρασίας, αμφότερες με μπάρες, ρολόι, ολικός και 2 μερικοί χιλιομετρητές, 2 δείκτες κατανάλωσης (στιγμιαία και μέση), και υπολειπόμενη απόσταση μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό. Οι λυχνίες αφορούν σε φλας, μεγάλη σκάλα προβολέα, ψεκασμό, νεκρά, ABS, θερμοκρασία ψυκτικού και πίεσης λαδιού. Η Suzuki αναφέρει πως με τη χρήση ψηφιακής οθόνης και μόνο, δίχως στροφόμετρο με αναλογικές ενδείξεις, τα όργανα ζυγίζουν μόλις 275 γραμμάρια!

Σημειώστε τέλος πως κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη βρίσκονται 2 υφασμάτινοι κρίκοι, στους οποίους μπορείτε να περάσετε χταπόδια και να δέσετε κάποια τσάντα πάνω στη σέλα.

Και μετά την ανάλυση των βελτιώσεων, των καινοτομιών και των τεχνικών χαρακτηριστικών, ήρθε η πολυπόθητη ώρα για την δοκιμή του νέου SV 650 ABS επί ελληνικού εδάφους. Και βρέθηκα προ εκπλήξεως, γιατί δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο, ειδικά όταν δηλώνω φαν του ανταγωνιστικού Yamaha MT-07. Και όμως! Το SV 650 ABS είναι ΠΟΛΥ καλό, και έχει ορισμένα στοιχεία που ξεχωρίζουν πάνω του, δίνοντας του υψηλό Value for Money!

Πρώτα από όλα, η ποιότητα. Υψηλή παντού, τόσο σε βαφή, φινίρισμα, συναρμογή. Το νιώθεις δεμένο, και δείχνει έτοιμο να αντέξει πολλούς χειμώνες δίχως να... σκορπίσει -το αντίθετο! Τα όργανα είναι όμορφα, ο διακόπτης η μόνη παραφωνία, καθώς προέρχεται από το πολύ μακρινό παρελθόν -δεν μας ενοχλεί όμως. Ο στρογγυλός προβολέας είναι μεγάλος σε διάσταση, και δίνει ξεχωριστή -μοναδική- όψη στο SV. Μαζεμένα τα καλώδια και οι ντίζες, τακτοποιημένα. Σύγχρονοι διακόπτες, ρυθμιζόμενες μανέτες, πανέμορφο σε όψη πλαίσιο. Αναρτήσεις βασικές μεν, αλλά ικανοποιητικότατες σε λειτουργία (σφιχτότερες από τον ανταγωνισμό). Και σέλα άνετη και χαμηλή. Τεράστιες οι hero-blob βίδες στα μαρσπιέ, καλαίσθητη η μασκούλα στον προβολέα.

Καλά τα φρένα σε όλες σχεδόν τις καταστάσεις, με πολύ καλή πληροφόρηση και δύναμη ακόμα και σε sport χρήση, ενώ θα δείξουν τις όποιες αδυναμίες τους μόνο σε παρανοϊκή οδήγηση. Καλό και το ABS της Nissin, ενώ αν και δεν είναι από τα κορυφαία, κάνει άριστα τη δουλειά του και είναι σαφώς καλύτερο από τα παλαιότερα συστήματα που είχαμε δει σε Gladius και V-Strom. Σημειώστε πως ΔΕΝ απενεργοποιείται. Ανεβαίνοντας στο SV νιώθεις αμέσως άνετα. Η μοτοσυκλέτα σε τοποθετεί σε όρθια μεν αλλά ελαφρώς σκυφτή στάση δε. Το τιμόνι είναι στενό, προσπαθώντας να ικανοποιήσει και τους φαν του γυμνού, αλλά και τους πιο sport στριτάδες. Το κόψιμο του είναι επαρκές για επιτόπιες στροφές, αλλά δεν το λες και μεγάλο.

Οι γωνίες στα γόνατα είναι άνετες για ύψος 1.70 ενώ και ψηλότεροι συνάδελφοι, στο 1.85 δεν αισθάνθηκαν τα γόνατα τους να λυγίζουν υπερβολικά. Η σέλα έχει αντιτριβική επίστρωση, και είναι καλά μελετημένη για να κρατάει άνετο τον αναβάτη για ικανές αποστάσεις. Μιζιά και φύγαμε. Δοκιμάζοντας το σύστημα υποβοήθησης στην εκκίνηση με πολύ χαμηλές στροφές, αφήσαμε εντελώς το γκάζι, και απλώς ελευθερώσαμε γραμμικά τον συμπλέκτη. Η μοτοσυκλέτα ξεκίνησε κανονικά, δίχως κομπιάσματα, και δίχως να σβήσει το μοτέρ! Το νέο αυτό σύστημα δεν σε ενοχλεί, και δεν το καταλαβαίνεις, κάνοντας σιωπηλά δουλειά μόνο όταν πρέπει. Ο ήχος τώρα από τη νέα εξάτμιση είναι ΠΟΛΥ καλός, πωρωτικός, και... ανεβαστικός -που θα έλεγαν κι οι DJ. Uplifting ρε παιδί μου! Γκαζώνεις, και το τελικό αφήνει ένα βαρύ αργόμπιτο ήχο... μουσικάρα!

Στην πόλη, σε χαλαρούς ρυθμούς, το SV 650 ABS είναι υπέροχο. Ο ψεκασμός αλάνθαστος, η απόδοση γραμμική, ροπάτη και γεμάτη, βάζει το κιβώτιο σε δεύτερη μοίρα, γλυτώνοντας σε από αρκετές αλλαγές. Μια και μιλήσαμε για κιβώτιο, ο συμπλέκτης είναι αρκούντως μαλακός, και το κιβώτιο σφιχτό, και ακριβές, δίχως νεκρές πουθενά. Το τιμόνι θα περάσει πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες, και η ευελιξία του SV σε συνδυασμό με τον γεμάτο V2 κάνει την μετακίνηση -την όποια μετακίνηση- σκέτη απόλαυση! Ήχος, ροπή, ευελιξία. Σου φτιάχνει τη μέρα! Κάτω από τις 5.000 rpm το μοτέρ γουργουρίζει ευχάριστα ενώ από τις 5.500-10.000 rpm τα πράγματα αποκτούν μεγάλο ενδιαφέρον, με τον κινητήρα να αποδίδει υπέροχα, έχοντας απολαυστική δύναμη και διάρκεια. Κραδασμοί... ποιοι κραδασμοί; Απλά δεν υπάρχουν, με τους καθρέπτες να παραμένουν καθαροί σε όλη την κλίμακα των στροφών.

Η απόδοση των 75 hp στις 8.500 rpm και τα 6,52 Kgm ροπής στις 8.100 rpm είναι υπέρ-αρκετά για οποιαδήποτε αστική χρήση, ενώ δεν φαίνονται λίγα ούτε στον αυτοκινητόδρομο, ούτε σε πιο ανοιχτές συνθήκες εκτός πόλης. Τα 170 χλμ/ώρα έρχονται γρήγορα παντού, ενώ με λίγη υπομονή και σκύψιμο θα φτάσετε να χτυπάτε την πόρτα και της 2ης εκατοντάδας χιλιομέτρων... αλλά... για ποιο λόγο σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα, πέρα από στιγμιαία εκτόνωση; Στις ανοιχτές διαδρομές βάζεις 6η και την ξεχνάς, καθώς η ροπή και η ελαστικότητα του κινητήρα αρκούν, δίχως να χρειάζονται κατεβάσματα. Όσον αφορά στην κατανάλωση, εμείς είδαμε από 4.5-5.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ανάλογα με τον ρυθμό οδήγησης.

Στην sport χρήση τώρα, το SV πραγματικά λάμπει, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως μιλάμε για μια οικονομική στην αγορά γυμνή μοτοσυκλέτα με βασικές αναρτήσεις. Τα Dunlop Qualifier είναι πολύ καλά για ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, ενώ στη γρήγορη οδήγηση το πίσω γλιστράει μεν αρκετά στο κακό οδόστρωμα, όμως το μπροστινό σου δίνει μεγάλη εμπιστοσύνη. Κι έτσι μπορείς να γλιστράς απολαυστικά το πίσω στις εξόδους των κλειστών στροφών με το γκάζι (λαμβάνοντας και την ικανοποίηση πως... είναι πολλά τα άλογα!), ενώ την ίδια ώρα να νιώθεις σιγουριά από το βιδωμένο μπροστινό. Μαζί με το SV 650 μπορείς να κινηθείς πραγματικά σβέλτα και απολαυστικά, με τα επί μέρους εξαρτήματα (φρένα, αναρτήσεις, πλαίσιο, κινητήρα και ABS) να δουλεύουν αρμονικά, και να σε βοηθούν να χαρείς με ασφάλεια τη διαδρομή, και το κυνήγι με την παρέα σου.

Το SV θα σηκωθεί σούζα με 1η ταχύτητα και λίγη βοήθεια από τον συμπλέκτη, και λίγο πιο ζορισμένα με 2α. Είναι άριστα ζυγισμένο ΚΑΙ για αυτή τη δουλειά, αν και δεν διαθέτει τα ίδια επίπεδα παράνοιας με το ΜΤ-07 που σηκώνεται ακόμα και με 4η.

Οικονομικό σε απόκτηση. Τσεκ. Ποιοτικό. Τσεκ. Γυμνό και όμορφο. Τσεκ. Με αρκετά επίσημα αξεσουάρ, που αναμένεται να αυγατίσουν σύντομα, σε απίστευτο βαθμό, ώστε να δώσετε όποια μορφή θέλετε εσείς στο SV σας. Με fun χαρακτήρα, και υπέροχη απόδοση τόσο σε βόλτα όσο και σε γρήγορη οδήγηση, με έναν θρυλικό V2 στην καλύτερη μορφή του. Φιλικό, εύκολο, προσβάσιμο και με ABS.

Το Suzuki SV 650 ABS είναι μια πραγματικά ΠΟΛΥ καλή γυμνή μοτοσυκλέτα, που εκπληρώνει ένα σωρό ρόλους σε υψηλό επίπεδο, με χαρακτηριστική ευκολία. Στιλ, οικονομία, ποιότητα, ομορφιά και fun χαρακτήρας. Στα 6.895 ευρώ; Μπίνγκο!

Κατασκευαστής Suzuki
Μοντέλο SV 650 ABS
Αντιπρόσωπος Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε.
Τιμή 6.895
Εγγύηση 2 χρόνια
   
Κινητήρας  
Τύπος 4χρονος, V2 90, υγρόψυκτος, 2EEK,
Χωρητικότητα (cc) 645
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 81mm x 62.6mm
Συμπίεση 11.2:1
Τροφοδοσία Ψεκασμός SDTV
Εκκίνηση  Μίζα
Σχέσεις 6
Τελική σχέση Γρανάζια - αλυσίδα 
   
Πλαίσιο  
Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό, χωροδικτύωμα
Μήκος (mm) 2.140
Πλάτος (mm) 760
Ύψος  (mm) 1.090
Μεταξόνιο (mm) 1.445
Ύψος σέλας (mm) 785
Απόσταση εδάφους  (mm) 135
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt) 14,5
Βάρος (kg) 197
   
Αναρτήσεις  
Μπροστά Συμβατικό τηλεσκοπικό μπροστινό σύστημα διαμέτρου 41mm, διαδρομή τροχού 125mm
Πίσω Μονό αμορτισέρ με μοχλικό, διαδρομή τροχού 63mm
   
Τροχοί / Ελαστικά  
Εμπρός 120/70R17
Πίσω 160/60R17
   
Φρένα  
Μπροστά Δίσκος διαμέτρου 320m με δαγκάνα δύο εμβόλων (προαιρετικό ABS)
Πίσω Δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου (προαιρετικό ABS)
   
Μέγιστη ιπποδύναμη (hp / rpm) 75 / 8.500
Μέγιστη ροπή (Kgm / rpm) 6,52 / 8.100

suzuki_sv650_2016_test_cityrider_13.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_5.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_19.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_8.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_2.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_11.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_17.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_14.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_4.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_3.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_12.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_1.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_9.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_16.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_10.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_15.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_6.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_18.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_7.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider.JPG

suzuki_sv650_2016_test_cityrider_5.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_8.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_2.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_11.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_4.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_3.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_1.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_9.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_10.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_6.JPGsuzuki_sv650_2016_test_cityrider_7.JPG