city2 WHITE DDIAFANES

Yamaha

Yamaha LMW future

Γκάμα με 5+1 μοντέλα στο άμεσο μέλλον 

Η Yamaha είναι αυτή την στιγμή η εταιρεία με την μεγαλύτερη δυναμική στα τρίτροχα οχήματα, έχοντας ήδη ένα μοντέλο scooter (Tricity) αλλά και την πρώτη μοτοσυκλέτα ευρείας παραγωγής με 2 μπροστινούς τροχούς στην γκάμα της (NIKEN).

Στα “σκαριά” επίσης, υπάρχουν άλλα τρία μοντέλα με 3 και 4 τροχούς τα οποία πρόκειται να ενταχθούν σε αυτό το σύνολο.

Σε ένα γράφημα της εταιρείας, παρουσιάζεται λοιπόν η μελλοντική γκάμα των μοντέλων LMW (Leaning Multi-Wheeler), καθώς και η τοποθέτηση τους μέσα σε αυτή την οικογένεια, βάση των χαρακτηριστικών τους.

O οριζόντιος άξονας αναπαριστά τον βαθμό άνεση και “ηρεμίας πνεύματος” που προσφέρει το κάθε μοντέλο και στον κάθετο, αναπαριστάται το πσοστό “fun”, η διασκέδαση δηλαδή που απορρέει από την οδήγηση του.

Η ανάπτυξη των LMW μοντέλων της Yamaha λοιπόν, έχει ως στόχο μοντέλα που επιτυγχάνουν  είτε μεγαλύτερα ποσοστά άνεσης / ηρεμίας πνεύματος, είτε μεγαλύτερα ποσοστά fun, σε σχέση με τα Tricity  και Niken αντιστοίχως.  

Βλέπουμε λοιπόν ότι το αναμενόμενο προς παραγωγή 3CT, θα είναι πιο  άνετο και ελαφρώς πιο fun από το Tricity, το Tritown θα βρίσκεται ακόμα πιο ψηλά και στις δύο παραμέτρους και ακόμα ψηλότερα, τοποθετείται το τετράτροχο MWC-4, προσφέροντας –βάση του γραφήματος- ίδιο “fun” με το NΙΚΕΝ.

Yamaha LMW future

Yπάρχει όμως και ένα άλλο μοντέλο – μυστήριο, του οποίου απεικονίζεται μόνο το περίγραμμα χωρίς κανένα άλλο χαρακτηριστικό, το οποίο και έχει τοποθετηθεί σε θέση τέτοια, που σημαίνει ότι θα είναι και πιο άνετο και πιο διασκεδαστικό, σε σχέση με το NIKEN.

Τι μπορεί να είναι αυτό λοιπόν; Υπάρχουν ήδη κάποια στοιχεία που θέλουν την Yamaha να εξελίσσει ένα νέο μπροστινό σύστημα, διαφορετικό από αυτό το NIKEN, με τις πρώτες ενδείξεις να δείχνουν ότι πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε ένα μοντέλο με power cruiser / muscle χαρακτηριστικά, κάτι σαν τρίτροχη εκδοχή του θρυλικού V-Max.

Το περίγραμμά του μοντέλου βέβαια, δεν καταδεικνύει κάτι τέτοιο, αφού έχει ένα κενό στην περιοχή που θα καταλάμβανε κανονικά ο κινητήρας μιας τετράχρονης μοτοσυκλέτας, πόσο μάλλον το θηριώδες V-4 μοτέρ του V-Max.

Mήπως πρόκειται για ηλεκτροκίνητο σοβαρών επιδόσεων; Μήπως η Yamaha χρησιμοποίησε ένα σχέδιο απλά για να καταδείξει τη θέση του νέου μοντέλου στο γράφημα, χωρίς αυτό να ανταποκρίνεται στο πραγματικό περίγραμμά;

Κανείς δεν ξέρει, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Αυτό πάντως που καθίσταται σαφές, είναι ότι οι προθέσεις της Yamaha για την κατηγορία των LMW μοντέλων είναι πολύ σοβαρές και στα 5 μοντέλα της μελλοντικής της γκάμας, προστίθεται άλλο ένα.