Τριετές πλάνο διείσδυσης στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου |
Η ΚΥΜCO, η οποία ηγείται των πωλήσεων στην έδρα της στην Ταϊβαν και έχει εδραιωθεί για τα καλά και στην Ευρώπη, σχεδιάζει την επέκταση της, σε μια πολύ μεγάλη αγορά, την μεγαλύτερη του κόσμου για την ακρίβεια.
Ο λόγος για την Ινδία, που αποτελεί στόχο για όλους τους κατασκευαστές, μιας που οι προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς αυτής, είναι τεράστιες. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο πρόεδρος της KYMCO, Ke Shengfeng, έχει εκπονηθεί ένα τριετές πλάνο διείσδυσης στην ινδική αγορά, με την πλήρη διάθεση όλης της γκάμας της εταιρείας, που περιλαμβάνει scooter, μοτοσυκλέτες μικρού και μεσαίου κυβισμού και ATV – Side by Side οχήματα.
Αν και δεν αποκαλύφθηκαν πολλές λεπτομέρειες σχετικά με την στρατηγική αυτού του εγχειρήματος, αυτό που έγινε γνωστό, είναι ότι σε πρώτη φάση τουλάχιστον, δεν υπάρχει πλάνο για την κατασκευή κάποιας γραμμής παραγωγής στην Ινδία.
Η εμπορική σχέση της KYMCO με την Iνδία, θα γίνει αρχικά μέσω αντιπροσώπευσης και ο κος Shengfeng, αποκάλυψε ότι ήδη βρίσκεται σε επίπεδο πολύ προχωρημένων συζητήσεων με αρκετούς Ινδούς υποψήφιους που μπορεί να αναλάβουν αυτό τον ρόλο.
Αυτό που έγινε επίσης γνωστό, είναι ότι πέρα των συμβατικών οχημάτων, η KYMCO πρόκειται να επενδύσει πολλά και στα ηλεκτροκίνητα στην ινδική αγορά, πιστεύοντας ακράδαντα, ότι πολύ σύντομα, θα σημειωθεί μια ραγδαία αύξηση των πωλήσεων τους.
Τέλος, μια άλλη αγορά την οποία η KYMCO έχει βάλει στο στόχαστρο είναι η Ιαπωνική, όπου σε αυτή την περίπτωση βέβαια, υπάρχει ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο στρατηγικού σχεδιασμού.