Eπέκταση στο τέταρτο του λίτρου |
Οι απαραίτητες “συστάσεις” με την Brixrton, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην EICMA το 2015, έγιναν με μοντέλα 125 κ.εκ. σε διάφορες εκδόσεις. Μετά από τρία χρόνια και έχοντας εδραιωθεί στην αγορά ως κατασκευάστρια προσιτών, οικονομικών και όμορφων νεορετρό μοντέλων, η Brixton κάνει το επόμενο βήμα παρουσιάζοντας δύο μοτοσυκλέτες στα 250 κ.εκ.
Το έδαφος είχε προετοιμαστεί από πέρυσι, με ένα concept στα 250 κ.εκ. που είδαμε στην EICMA και φέτος, πρόκειται να παρουσιαστούν δύο μοντέλα με 250άρηδες κινητήρες. Πρόκειται για τα Glanville και Saxby. To Glanville, είναι λοιπόν η μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε το 2017 στο Μιλάνο ως concept και πλέον παίρνει το “πράσινο φως” για την παραγωγής της.
Saxby 250
To Saxby, είναι ουσιαστικά ένα BX 125 στα 250 κ.εκ., με την έννοια ότι η μεγαλύτερη σε κυβισμό έκδοση, διατηρεί παρόμοια σχεδίαση.
Glanville 250
Ο κινητήρας και στα δύο μοντέλα είναι προφανώς ο ίδιος, πρόκειται για μια μονοκύλινδρη αερόψυκτη μονάδα 249 κ.εκ. τροφοδοτούμενη με ψεκασμό, η οποία αποδίδει (ονομαστικά) 17,6 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Όπως στα 125άρια της Βrixton, έτσι και εδώ, η βάση για την σχεδίαση του κινητήρα είναι ιαπωνικά σχέδια, μάλλον πρόκειται ουσιαστικά για το μοτέρ των Suzuki GN 250.
Παρά όμως την εμφανέσταστη ρετρό αύρα, οι δύο νέες μοτοσυκλέτες ενσωματώνουν σύγχρονα στοιχεία, όπως ο ψεκασμός, τα LED φώτα μπροστά και πίσω καθώς και το ABS.