city2 WHITE DDIAFANES

SOL POCKET ROCKET 4

Βραβευμένο για την minimal σχεδίαση του   

Η εφαρμογή του ηλεκτρισμού στο οχήματα προσωπικής μεταφοράς, είναι σίγουρα ένας νεοτερισμός και οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή τέτοιων οχημάτων, πασχίζουν να υπογραμμίσουν το γεγονός και με ξεχωριστή σχεδίαση. 

Το γεγονός ότι απουσιάζουν τα ογκώδη μοτέρ που καίνε ορυκτά καύσιμα, μαζί με το σύστημα ψύξης και το κιβώτιο ταχυτήτων (καλά, όχι πάντα αλλά τις περισσότερες φορές) επιτρέπει τους σχεδιαστές να ξεπεράσουν ορισμένους εγγενείς περιορισμούς του παρελθόντος αλλά και να συνηθίσουν κάποιους νέους, αφού κάπου και κάπως θα πρέπει να “βολευτούν” οι ογκώδεις μπαταρίες.

Η γερμανική Sol Motors “κατέθεσε» την δική της άποψη πάνω στο θέμα υπερελαφρά e-moto και η ιδιαίτερη σχεδιαστική προσέγγιση της, κέρδισε τρία βραβεία! Το Pocket Rocket είναι επί της ουσίας ένας κύλινδρος, στο κάτω μέρος του οποίου υπάρχει ένα τριγωνικό υποπλαίσιο στο οποίο “δένουν” το ψαλίδι και τα αμορτισέρ, ενώ στηρίζονται και τα μαρσπιέ του οδηγού.

SOL POCKET ROCKET 6

Στο πίσω μέρος του κυλίνδρου αυτού βρίσκεται η σέλα, ένα στο μπροστινό, περνάει διαγώνια ο λαιμός που στηρίζεται το πιρούνι και το τιμόνι. Μιλάμε για την επιτομή του μινιμαλισμού, ακόμα και τα φώτα δεν αποτελούν ξεχωριστά σώματα αλλά είναι ουσιαστικά οι “τάπες” του κεντρικού κυλίνδρου μπροστά και πίσω, ενώ στο μέσο εσωτερικά, βρίσκεται η μπαταρία που τροφοδοτεί το hub μοτέρ στον πίσω τροχό. 

SOL POCKET ROCKET 7

Αν μας θυμίζει κάτι όλη η σχεδίαση, είναι ένα αντικλεπτικό πέταλο, με τριγωνικό, αντί για κουρμπαριστό σκέλος, ενώ μας ξυπνήσανε μνήμες και από το Sachs MadAss.   

Οι εκδόσεις του Pocket Rocket είναι δύο, η απλή και η S, με την πρώτη να έχει απόδοση 6,5 ίππων, ενώ η S, βγάζει περισσότερα άλογα, στα 8,5. Το βάρος είναι και στις δύο περιπτώσεις 55 κιλά και η μέγιστη τελική ταχύτητα 50 χλμ./ώρα για την απλή έκδοση και 80 χλμ./ώρα για την S, ενώ η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 50 και 80 χιλιομέτρων, αναλόγως του πως ανοίγει κανείς το γκάζι.

SOL POCKET ROCKET 9

Φυσικά υπάρχουν modes απόδοσης του κινητήρα, όπως το Eco, το Sport και το… Wheelie (Σούζα!), όπου η ροπή των 150Nm και η οπισθόβαρη κατανομή, επιτρέπουν ανορθώσεις του μπροστινού τροχού. Οι τιμές για τις εκδόσεις του Pocket Rocket, είναι 5.300 ευρώ για την απλή έκδοση και 6.500 ευρώ για το S. Δεν το λες φθηνό αλλά οκ, είναι σίγουρα διαφορετικό!

SOL_POCKET_ROCKET_7.jpgSOL_POCKET_ROCKET_9.jpgSOL_POCKET_ROCKET_3.jpgSOL_POCKET_ROCKET_8.jpgSOL_POCKET_ROCKET_2.jpgSOL_POCKET_ROCKET_6.jpgSOL_POCKET_ROCKET_1.jpgSOL_POCKET_ROCKET_5.jpgSOL_POCKET_ROCKET_4.jpg