Ηλεκτροκίνητο και όχι ακριβώς BMW... |
H πρώτη απόπειρα της BMW στην κατηγορία των scooter (το έτος 2000), είχε εντυπωσιάσει για την τόλμη της αλλά δεν γνώρισε επιτυχία. Τα C1 scooter με κυβισμούς 125 και 200, έφεραν σκέπαστρο και δεν απαιτούσαν την χρήση κράνους, έχοντας πάρει έγκριση γι αυτό σε διάφορες αγορές.
Ωστόσο, η συμπεριφορά τους στον δρόμο και η υψηλή τιμή αγοράς, δεν έπεισαν ούτε τους μοτοσικλετιστές, ούτε τους αυτοκινητιστές (που σε αυτούς απευθυνόντουσαν περισσότερο ούτως η άλλως) με αποτέλεσμα η παραγωγή τους να διακοπεί σύντομα (το 2002).
H ΒΜW, επανέφερε στο προσκήνιο το C1, με το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο C1-E το 2009, όμως ποτέ το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έφτασε στην παραγωγή, καθότι είχε δημιουργηθεί για τις ανάγκες του ευρωπαϊκού προγράμματος “eSUM”, όπου και διευρυνόντουσαν οι μελλοντικές εξελίξεις στον τομέα της δίτροχης αστικής μετακίνησης.
Τελικά το C1 αποδεικνύεται εφτάψυχο, αφού επανέρχεται και πάλι στο προσκήνιο! Υπεύθυνη για αυτό, είναι η γερμανική εταιρεία Govecs, αντικείμενο της οποίας αποτελεί η κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων . Η Govecs λοιπόν, ήρθε σε συμφωνία με την BMW και εξασφάλισε τα σχέδια και τα δικαιώματα χρήση του μοντέλου C1, το οποίο σκοπέυει να το παρουσιάσει ως ηλεκτροκίνητο.
Η Govecs αναφέρει ότι το όνομα αλλά και η σχεδίαση θα έχουν αλλάξει, ενώ το μοντέλο που θα δημιουργήσουν θα πάρει έγκριση τύπου ως κατηγορίας L1e όχημα στην ΕΕ, πράγμα που σημαίνει ότι θα οδηγείται με δίπλωμα για scooter 50 κ.εκ. Σημειώνεται επίσης, ότι θα διατηρηθεί η εξαίρεση για την χρήση κράνους στο μοντέλο της Govecs, το οποίο προβλέπεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους, το 2021.