city2 WHITE DDIAFANES

bajaj logo 1

Νέα στρατηγική marketing από την εταιρεία 

Μια αλλαγή στρατηγικής, η οποία επιβεβαιώθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη του διευθύνοντα συμβούλου της Bajaj Auto, Rajiv Bajaj, στο Bloomberg TV India, πρόκειται να υιοθετηθεί από τον ινδικό κατασκευαστικό κολοσσό. Συγκεκριμένα, μέσα στα πλαίσια ενός γενικότερου ανασχεδιασμού, περιλαμβάνεται η σταδιακή απόσυρση του “Bajaj” από τα μοντέλα των μοτοσυκλετών της, τα οποία θα αποκτήσουν μια εταιρική οντότητα βάση της ονομασίας τους.

Πρόκειται για μια κίνηση της οποίας ένα παράδειγμα που γνωρίζουμε όλοι είναι η σειρά των scooter “Scarabeo”. Γνωρίζουν οι πάντες ότι πρόκειται για μοντέλα Aprilia αλλά κανένας δεν λέει έχω ένα “Aprilia Scarabeo”. Το “Scarabeo” από μόνο του αρκεί και είναι μια κλασική περίπτωση δημιουργίας “μπράντας μέσα στην μπράντα”.

Η πρόθεση των Ινδών λοιπόν είναι αυτό ακριβώς και θέλουν σε σύντομο χρονικό διάστημα, ένα Bajaj Puslar NS 200, να ονομάζεται απλά ως Pulsar – NS 200, με το “Pulsar” να αντικαθιστά το “Bajaj”.

Η απόφαση για κάτι τέτοιο, έχει να κάνει και με τις δυτικές κυρίως αγορές, στις οποίες το “Mπατζάζ” δεν ακούγεται τόσο εύηχο και -για πολλούς- δεν αρμόζει σε εταιρική ονομασία μοτοσυκλετών. Η αλήθεια είναι ότι το “έχω ένα Pulsar” ή το “έχω ένα Dominar” ακούγεται πιο καλά στους δυτικούς. 

Η διαδικασία αυτή έχει ήδη ξεκινήσει (αρχικά στην Ινδία) και το “Bajaj” θα εμφανίζεται πλέον μόνο στους κινητήρες των μοντέλων της εταιρείας.