Αρχή με δύο μοντέλα, Fluid και Flow |
Για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας ο Eric Buell είναι μια θρυλική μορφή, γνωστός από τις σπορ μοτοσυκλέτες που κατασκευάζε πάνω σε μοντέλα της Harley-Davidson για σειρά ετών, καθώς και τις δικές του κατασκευές με μοτέρ Rotax όταν έφυγε από τη H-D.
Έχοντας πλέον μερικά χρόνια εκτός της αγοράς όταν έκλεισε την εταιρεία του, ο Buell επιστρέφει με ένα νέο, φιλόδοξο σχέδιο και μια νέα εταιρεία, τη Fuell.
Με έδρα τη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ, ο Buell συνεταιρίστηκε με τον Γάλλο Frédéric Vasseur, ένα στέλεχος που έχει γράψει τη δική του ιστορία στη Formula 1 και αυτή τη στιγμή κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Sauber Motorsport και γενικού διευθυντή της ομάδας F1 της Sauber, ενώ από το 2012 έχει χτίσει την εταιρεία Spark Racing Technology που αναπτύσσει ηλεκτρικούς και υβριδικούς κινητήρες για τα αγωνιστικά μονοθέσια της Formula E.
Της ομάδας ηγείται ο Francois-Xavier Terny, ένας έμπειρος σύμβουλος επιχειρήσεων με ιδιαίτερη δράση στον χώρο των μηχανοκίνητων αθλημάτων που πλέον αναλαμβάνει τον ρόλο του εκτελεστικού διευθυντή της Fuell.
Για τη νέα αυτή εταιρεία το ξεκίνημα προβλέπει δύο αρχικά μοντέλα, τα Fluid και Flow.
Fuell Flow
Πρόκειται για μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που θα προσφέρεται σε δύο τύπους: μια έκδοση 11 kW (15 hp), προφανώς προσαρμοσμένη στα δεδομένα των Ευρωπαϊκών διπλωμάτων οδήγησης Α1 και άλλη μια με απόδοση 35 kW (47 hp), ανάλογα εστιασμένη στους κατόχους διπλωμάτων Α2.
Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για τη μοτοσυκλέτα, αλλά τα λίγα που έχουμε στη διάθεσή μας είναι εξόχως ενδιαφέροντα: 200 χιλιόμετρα αυτονομίας και φόρτιση σε μισή ώρα - με CCS-2 DC, δηλαδή το σύστημα που συνδυάζει βύσματα Τύπου 1 και 2 μαζί και έχει τεθεί από την Ε.Ε. ως υποχρεωτικό στις προδιαγραφές των σταθμών φόρτισης.
Παράλληλα, η Fuell έχει πατεντάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ για τον πίσω τροχό, το οποίο επιλέχθηκε από τον Buell ως η ιδανική λύση για ένα απλό σύστημα μετάδοσης που θα κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο φτηνή και πιο ελαφριά. Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε περισσότερες τεχνικές πληροφορίες γι’ αυτό και κυρίως για τις καινοτομίες που υπόσχεται.
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται αποθηκευτικός χώρος 50 λίτρων εκεί που κανονικά θα ήταν το ρεζερβουάρ καυσίμου σε μια συνηθισμένη μοτοσυκλέτα, φυσικά ψηφιακά όργανα με εκτεταμένες ικανότητες διασύνδεσης με έξυπνες συσκευές και το Διαδίκτυο.
Η τιμή του στην αγορά της Ε.Ε. θα ξεκινά από $10,995, ήτοι €9,700 με ισοτιμία 5/3/2019.
Fuell Fluid
To Fluid είναι ένα ποδήλατο με ηλεκτρική υποβοήθηση που θα διατίθεται σε δύο τύπους: απλό με ισχύ 250 W (0.33 hp) και S με 500 W (0.67 hp).
Με αποδιδόμενη ροπή 10.2 kg.m στη μέγιστη τιμή της, το Fluid θα βγάζει αυτονομία 200 χιλιομέτρων με ένα ζεύγος μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 980 Wh, αλλά ο πελάτης θα μπορεί να το αγοράσει και με ένα μόνο στοιχείο.
Η λιανική του τιμή θα ξεκινά από τα $3,295, ή €2,900 (ισοτιμία 5/3/2019).
Προς το παρόν η Fuell μας κλείνει ραντεβού για τις 23 Απριλίου 2019, όταν και θα γίνει η πλήρης παρουσίαση των δύο νέων μοντέλων της, ταυτόχρονα σε Νέα Υόρκη και Παρίσι. Οι πρώτες παραδόσεις προβλέπονται μέσα στο 2019 για το Fluid και στις αρχές του 2021 για το Flow.