Αντιμέτωπη με συνασπισμούς κολοσσών |
Tον Μάρτιο του 2018, η KYMCO αποκάλυψε το μεγαλεπήβολο project iONEX, την δική της εκδοχή για ένα ολοκληρωμένο σύστημα δικτύου φόρτισης και ανταλλαγής μπαταριών. Λίγο αργότερα, τον Οκτώβριο του 2018 στην έκθεση της Κολωνίας, παρουσιάστηκαν και τα πρώτα συμβατά με το σύστημα iONEX scooter, τα Like 110 EV και Nice 100V.
Πρόκειται για ηλεκτροκίνητα φυσικά scooter, αστικού προσανατολισμού, με απόδοση η οποία αντιστοιχεί σε συμβατικά μοντέλα 125 και 50 κ.εκ. αντιστοίχως.
Τώρα η KYMCO ανακοινώνει ότι πολύ σύντομα τα e-scooter Like και Nice θα διατεθούν προς πώληση, γεγονός που σημαίνει ότι θα ξεκινήσει και η ανάπτυξη του δικτύου iONEX σε επιλεγμένες αγορές, χωρίς να αναφέρεται ακόμα σε ποιες συγκεκριμένα.
Οι προθέσεις της KYMCO σε ότι αφορά στην ηλεκτροκίνηση είναι πολύ σοβαρές, αφού, όπως έχει δηλώσει ο CEO της εταιρείας, Ke Shengfeng, πρόκειται να παρουσιαστούν 10 συνολικά μοντέλα e-scooter μέσα σε διάστημα 3 ετών.
Το κλειδί της επιτυχίας στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι οι συνεργασίες, αφού όλο το παιχνίδι θα γίνει στους συνασπισμούς εταιρειών που θα δημιουργηθούν, κάτω από την “ομπρέλα” κοινού δικτύου και κοινού τύπου μπαταριών.
Πριν από ένα μήνα όμως, είχαμε την είδηση της χρονιάς, όπου η τετράδα των ιαπώνων κατασκευαστών, Honda, Suzuki, Kawasaki και Yamaha, έθεσαν τις βάσεις για την δημιουργία του δικού τους συνασπισμού στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, με την έννοια της εξέλιξης κοινής πλατφόρμας μπαταριών και της ανάπτυξης κοινών σταθμών φόρτισης – ανταλλαγής.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον λοιπόν, η KYMCO θα πρέπει απαραίτητα να βρει τους στρατηγικούς συμμάχους που θα εγγυηθούν την εδραίωση του δικτύου iONEX και την επικράτηση του, αν όχι σε όλη την αγορά, τουλάχιστον σε στρατηγικά σημεία αυτής.