city2 WHITE DDIAFANES

eni2  Παραμονή στο ενεργειακό παιχνίδι 

Στον δρόμο προς την ανάπτυξη και την εδραίωση του ηλεκτρισμού, ως πηγή ενέργειας για τις προσωπικές και όχι μόνο μεταφορές, εστιάζουμε στα δεκάδες πρακτικά και τεχνικά ζητήματα που ανακύπτουν κατά καιρούς, αγνοώντας όμως ένα, το οποίο είναι αρκετά σημαντικό.

Σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον, έχουμε αλήθεια αναρωτηθεί τι θα απογίνουν οι πετρελαϊκές εταιρείες;  Όχι, δεν μας έπιασε ξαφνικά ο πόνος για τις πολυεθνικές με τα δισεκατομμύρια ετήσιου τζίρου, ωστόσο αν λάβει κανείς υπόψη ότι ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας και της γεωστρατηγικής βασίζεται εμμέσως πλην σαφώς σε αυτές, αντιλαμβάνεται κανείς ότι η προσαρμογή σε αυτό το νέο γίγνεσθαι, πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο ομαλά.

Φυσικά αυτό δεν είναι κάτι που το ανακαλύψαμε εμείς, το γνωρίζουν και οι εταιρείες αυτές, καθότι δεν είναι ακριβώς το μπακάλικο της γειτονιάς σε ότι αφορά στην χάραξη της στρατηγικής τους.

Ήδη, ΒP και Shell έχουν προβεί σε κινήσεις προετοιμάζοντας το έδαφος, με την εξαγορά εταιρειών που είχαν στήσει μεγάλα δίκτυα φόρτισης e-οχημάτων, τώρα λοιπόν σε αυτές, προστίθεται και η Ιταλική Eni, η οποία ανακοίνωσε ένα αντίστοιχο πλάνο.

Το αναπτυξιακό αυτό πλάνο, το οποίο θα ξεκινήσει να ξεδιπλώνεται στην ευρύτερη περιοχή του αστικού ιστού της Vicenza, έχει δύο σκέλη και περιλαμβάνει την εγκατάσταση 1000 σταθμών ταχείας φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέσα στην πόλη αλλά και στα περίχωρα αυτής, καθώς και την διάθεση οικιακών φορτιστών για προσωπική χρήση από ιδιώτες.

Περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα, πέραν των τιμών για τους φορτιστές οικιακής χρήσης, που κοστολογούνται στα 1.000 ευρώ για μια εγκατάσταση ισχύος 3.7 kW και στα 1.700 ευρώ για προσφερόμενη ισχύ 7.4 kW.

Μιλάμε πάντα για οικιακούς φορτιστές, γιατί  η φόρτιση στους σταθμούς ανεφοδιασμού ή η συνδρομή για ανταλλαγή μπαταριών, θα χρεώνεται έξτρα φυσικά.