Αυτή την φορά βέβαια, ηλεκτροκίνητο και καθ όλα σύγχρονο |
Η ιστορία της Triumph ξεκινά με την κατασκευή ποδηλάτων το 1894, για να παρουσιάσει το 1902 την πρώτη της μοτοσυκλέτα και να αλλάξει πορεία για να γίνει το εργοστάσιο μοτοσυκλετών που όλοι γνωρίζουμε.
Τώρα, 118 χρόνια μετά την πρώτη της μοτοσυκλέτα, η βρετανική εταιρεία επιστρέφει στις ρίζες της, αλλά με σύγχρονο τρόπο, παρουσιάζοντας το πρώτο της ηλεκτρικό ποδήλατο!
Το Trekker GT είναι το πρώτο ηλεκτρικό ποδήλατο της Triumph, ποδήλατο σχεδιασμένο μάλιστα από την ίδια τη φίρμα του Hinckley, και όχι κάποιο προϊόν άλλου κατασκευαστή, rebadged για τους Βρετανούς.
Το ηλεκτρικό ποδήλατο της Triumph συνδυάζει κλασικό στιλ, χρηστικό χαρακτήρα και τεχνολογία κορυφής, χρησιμοποιώντας κινητήρα, μπαταρία και σειρά περιφερειακών της Shimano.
Το στιλ του ποδηλάτου είναι μινιμαλιστικό και φίνο, με στενό τιμόνι και σέλα Selle-Royal Vivo, ενώ έρχεται βαμμένο στη γνωστή διχρωμία Matt Silver Ice και matt Jet Black (ασημί και μαύρο δηλαδή) της Triumph.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας Shimano Steps E6100 του Trekker GT ζυγίζει μόλις 2,88 κιλά, και αποδίδει 250w (0,33 hp) και 60Nm (6 κιλά!) ροπής, με την Triumph να κάνει λόγο για αυτονομία 150 χιλιομέτρων από την μπαταρία E8035 504Wh της Shimano.
Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, με ενσωματωμένη την μπαταρία, ενώ μπροστά έχουμε πιρούνι RockShox Paragon με διαδρομή 65 χιλιοστών. Στα φρένα φέρει δισκόφρενα εμπρός-πίσω.
O εξοπλισμός του Trekker GT περιλαμβάνει LED φώτα, μεγάλους μαύρους λασπωτήρες, πλαϊνό σταντ, σχάρα, και ενσωματωμένη pro-shield κλειδαριά της ABUS.
Ανάμεσα στα έξτρα αξεσουάρ του Triumph Trekker GT η εταιρεία περιλαμβάνει μια κλειδαριά πέταλο 270mm με αλυσίδα και βάση ασφαλείας που βιδώνει στο έδαφος για να κλειδώνετε το ποδήλατο σε σταθερό σημείο, αλλά και ένα κιτ καθαρισμού της Muc-Off σε συνεργασία με την Triumph.
Το Trekker GT θα γίνει άμεσα διαθέσιμο στη Βρετανία, στις Η.Π.Α. και στην Ευρώπη, με την εξαίρεση της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η τιμή του θα ανακοινωθεί λίγο πριν γίνει διαθέσιμο.
Σημειώστε πως στις φωτογραφίες βλέπουμε το ποδήλατο στην πρωτότυπη μορφή του, καθώς στην μορφή παραγωγής θα αλλάξει η θέση του λογότυπου του τιμονιού και η διαδρομή των καλωδίων που θα είναι εσωτερική στο πλαίσιο, για ένα πιο “καθαρό” οπτικό αποτέλεσμα.