city2 WHITE DDIAFANES

 305910 Honda reaches ten years of production of Dual Clutch Transmission  "Επέτειος" για το σύστημα διπλού συμπλέκτη 

Το σύστημα διπλού συμπλέκτη της Honda ή όπως το γνωρίζουμε εν συντομία, DCT (Dual Clutch Transmission), εφαρμόσθηκε για πρώτη φορά στην έβδομη γενιά του θρυλικού sprt tourer μοντέλου VFR, με τον V4 κινητήρα των 1200 κ.εκ.

Έκτοτε, έχουν περάσει 10 χρόνια και πλέον το DCT, που συνεχίζει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται, αποτελεί ένα σύστημα ημιαυτόματης / αυτόματης λειτουργίας του κιβωτίου ταχυτήτων, που δικαιωματικά έχει εδραιωθεί ως μια αξιόπιστη εναλλακτική με μοναδικά πλεονεκτήματα.

H Ηonda, αναλόγως του μοντέλου, προσφέρει την δυνατότητα παραμετροποίησης στον τρόπο που αλλάζουν οι ταχύτητες, αφήνοντας τον αναβάτη αναπόσπαστο και επικεντρωμένο στην οδήγηση, χωρίς να απασχολείται με τις αλλαγές σχέσεων.

Επιπρόσθετα, δίνεται η δυνατότητα ημιαυτόματης λειτουργίας μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι, ενώ τα off-road μοντέλα (X-ADV & Africa), φέρουν την λειτουργία G, κατάλληλη για οδήγηση εκτός δρόμου.

Έχοντας οδηγήσει πληθώρα μοντέλων και εκδόσεων που φέρουν DCT, μπορούμε να βεβαιώσουμε ότι το σύστημα λειτουργεί άψογα και έχει πολλά να προσφέρει τόσο σε αρχάριους όσο και σε έμπειρους αναβάτες.

Συνολικά, σε αυτή την δεκαετία, έχουν πωληθεί περισσότερες από 140.000 μοτοσυκλέτες με DCT στην Ευρώπη και ενδεικτικά αναφέρεται ότι για το 2019, το 45% των Africa Twin, το 52% των NC750X και το 67% των Gold Wing που αγοράστηκαν από Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές, έφεραν σύστημα DCT.