city2 WHITE DDIAFANES

Aprilia

 tuareg 660 noale  Η νέα εποχή της Aprilia στη σκιά μιας πανδημίας

Στη διεθνή έκθεση EICMA 2018 η Aprilia μαγνήτισε το παγκόσμιο ενδιαφέρον με το RS660 Concept, μια σπορ μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που στην ουσία προέρχεται από τους δύο μπροστινούς κυλίνδρους του τετρακύλινδρου V μοτέρ του γνωστού και μη εξαιρετέου RSV4.

Έναν χρόνο αργότερα, η EICMA 2019 φιλοξένησε το ντεμπούτο της έκδοσης παραγωγής του RS660, δίπλα σε ένα νέο γυμνό πρωτότυπο Tuono 660. Η στρατηγική είχε πλέον αποκαλυφθεί σε όλον τον πλανήτη, με μια έξτρα δόση πιπεράκι σε ... γλάστρα.

Ο λόγος για μια μεγάλη προθήκη γεμισμένη με τροπικά φυτά και μια μοτοσυκλέτα καλά κρυμμένη μέσα τους. Η αναγραφή Tuareg που έντεχα αφέθηκε σε κοινή θέα δεν άφηνε και πολύ χώρο για εικασίες, ενώ η αναγραφή «Η Νέα εποχή Αρχίζει» στη βάση της προθήκης αυτής επιβεβαίωνε αυτό που κυκλοφορύσε μεταξύ φήμης και λογικού συμπεράσματος ήδη από το 2018 και το πρωτότυπο RS660.

Η Aprilia μόλις καλωσόρισε μια νέα οικογένεια μεααίων δικύλινδρων μοντέλων.

Πλέον οι συζητήσεις είχαν μετατοπιστεί από το «τι» στο «πότε» και ο Ιταλικός Τύπος μετέδιδε τα διαφαινόμενα σχέδια της Aprilia να σερβίρει ένα μοντέλο παραγωγής κάθε χρόνο στη φαμίλια. Το R660 το 2020, το Tuono το 2021 και το Tuareg το 2022; Λογικότατο ακούγεται, ειδικά για μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια βγάζει νέα μοντέλα με το σταγονόμετρο.

Ακόμη και τα πιο καλά μελετημένα σχέδια ωστόσο δεν είχαν προβλέψει την επέλαση του οδοστρωτήρα κορωνοϊού. Με την παγκόσμια αγορά κλειστή εδώ και τουλάχιστον έναν μήνα και δίχως ορατή έξοδο στο βάθος του οπτικού πεδίου, η προγραμματισμένη έλευση του RS660 μέσα στην Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 φαίνεται πως μεταφέρεται σε μετέπειτα, μετα-πανδημικό χρόνο.

Νέα δημοσιεύματα από την Ιταλία τώρα ισχυρίζονται πως αυτό θα μπορούσε να σημάνει μια αλυσιδωτή αντίδραση στα πλάνα της Aprilia, η οποία ενδεχομένως να εκμεταλλευτεί το νεκρό αυτό μεσοδιάστημα για να προωθήσει την ταυτόχρονη παρουσίαση των Tuono 660 και Tuareg 660. Διαφορετικά, θα μεταφέρει όλο της το πλάνο έναν χρόνο αργότερα;

Αυτή τη στιγμή όλα είναι στον αέρα και μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνουμε και την EICMA 2020, όπου φυσιολογικά φέτος η Aprilia θα παρουσίαζε το Tuono 660 παραγωγής και το Tuareg 660 ως πρωτότυπο. Αν φτάσουμε στο σημείο να ματαιωθούν οι φετινές Intermot (Κολωνία) και EICMA (Μιλάνο), δεν αποκλείεται να καθυστερήσει και η παρουσίαση των νέων μοντέλων.

Άλλωστε, τι να την κάνει κανείς μια νέα μοτοσυκλέτα σε μια αγορά που οι πελάτες δεν μπορούν να βγουν από το σπίτι τους και τα μαγαζιά παραμένουν εν πολλοίς κλειστά;

Μακάρι πάντως το Tuareg να εμφανιστεί παρέα με το Tuono ως μοντέλα 2021 και ακόμη περισσότερο μακάρι οι μελλοντικές μας δημοσιεύσεις πάνω στο θέμα να αφορούν στις διάφορες εκδόσεις που κατά καιρούς φημολογούνται στη γείτονα χώρα. Όπως λ.χ. ένα βασικό Tuareg 660 με 19άρη μπροστινό και στόχευση ανάλογη με αυτή του Moto Guzzi V85 TT, δίπλα σε ένα πιο «καθαρόαιμο» με 21 ίντσες μπροστινό και το στόχαστρο ευθέως στραμμένο στο Yamaha Tenere 700.