Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Windows NT 4.0
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Με βάση το RS125, σε fighter ύφος |
Πέντε χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του τετράχρονου RS4 125, η Aprilia βγάζει στην παραγωγή μια ημίγυμνη fighter έκδοση της μικρής sport μοτοσυκλέτας, με Euro 4 κινητήρα, και αρκετές ακόμα βελτιώσεις. Ιδού το νέο Aprilia Tuono 125 του 2017.
Το στιλ της νέας μικρής μοτοσυκλέτας της Aprilia θέλει φυσικά να θυμίσει τον εμβληματικό μεγάλο αδελφό Tuono V4 1100, και το μισό φέρινγκ που φοράει τα καταφέρνει πολύ καλά σε αυτό τον σκοπό.
Το Aprilia Tuono 125 ξεχωρίζει με το καλημέρα για τα κορυφαία περιφερειακά που φέρει, όπως το κτηνώδες πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου, που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από αντίστοιχα πλαίσια Supersport μοτοσυκλετών με πολλαπλάσια κυβικά! Ασύμμετρο είναι το ψαλίδι, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα ανάποδο πιρούνι 41 mm και μονό πίσω αμορτισέρ. Οι ελαφριές 6μπρατσες ζάντες συνεισφέρουν στην μεγάλη ευελιξία του Tuono, ενώ στα φρένα το μικρό fighter μοτοσυκλετάκι φοράει μια ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και δίσκο 300 mm, με νέα μονοπίστονη δαγκάνα πίσω και δίσκο 220 mm. Στάνταρ (Euro 4) είναι το ABS.
Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, τετραβάλβιδος, ψεκαστός και υγρόψυκτος, με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Ελαφρύς, σύγχρονος, με μαζεμένες διαστάσεις, διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, και καλύπτει τις Euro 4 προδιαγραφές. Η εξάτμιση βγαίνει κάτω από το φέρινγκ, συνεισφέροντας στη συγκέντρωση των μαζών.
Η φίρμα του Noale τονίζει πως το Tuono είναι πιο άνετο και χρηστικό από το RS4 125 (που φέτος αλλάζει όνομα και γίνεται RS125) με πιο χαλαρή θέση οδήγησης, ελαστικά παρεμβύσματα στα μαρσπιέ για μείωση κραδασμών, αλλά και μεγάλη σέλα δύο επιπέδων.
Στο πίσω μέρος βρίσκουμε χειρολαβές για τον συνεπιβάτη, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει ικανός αποθηκευτικός χώρος.
Τα όργανα παρέχουν μεγάλο όγκο πληροφοριών στην ψηφιακή οθόνη τους, ενώ racing πινελιά αποτελεί το στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων με carbon φόντο. Ανάμεσα στα υπόλοιπα, το Tuono διαθέτει και χρονόμετρο, με μνήμη για 20 γύρους, ενώ ως αξεσουάρ διατίθεται η AMP ECU με την οποία ο αναβάτης συνδέει το κινητό του με τη μοτοσυκλέτα, για να μπορεί να δει ακόμα περισσότερες πληροφορίες σε αυτό.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το Tuono 125 είναι έτοιμο να δεχθεί ακόμα και σύστημα shifter, όπως ο μεγάλος αδελφός 1100!