city2 WHITE DDIAFANES

KTM

 7cebc997566eb4bcb0ce31479268bdc7 XL  Yπερ - εξοπλισμένο αλλά μόνο για την ινδική αγορά προς το παρόν 

Στην Ινδία ετοιμάζονται για την παρουσίαση του ανανεωμένου 390 Duke και οι πληροφορίες το θέλουν να εξοπλίζεται με στάνταρ quickshifter.

Από την 1η Απριλίου 2020 η Ινδία μπαίνει στην εποχή των προδιαγραφών BS6 (Bharat Stage 6), οι οποίες είναι εφάμιλλες με τις Euro5. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται εκεί πρέπει να έχουν εναρμονίσει τις μοτοσυκλέτες τους με τις νέες νόρμες της κυβέρνησης.

Έτσι, για πολλές Ινδικές κατασκευάστριες μοτοσυκλετών ο χρόνος παρουσίασης των νέων μοντέλων για το 2020 επιλέχθηκε να συμπίπτει με την έναρξη των BS6.

Ανάμεσα σε αυτούς και η ΚΤΜ, η οποία κατασκευάζει εκεί τη σειρά των μικρών μοντέλων της σε συνεργασία με τη Bajaj, οπότε στο ερχόμενο διάστημα αναμένονται οι μοτοσυκλέτες αυτές όπως θα έχουν στο μεταξύ εναρμονιστεί με τη νέα νομοθεσία.

Η αρχή θα γίνει με το 390 Duke, δηλαδή ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στην Ινδία που θα ανανεωθεί στα σημεία ώστε να ικανοποιεί τις BS6, ενώ οι σχετικές αλλαγές θα επηρεάσουν και το RC390. Αμφότερα θα είναι κουρδισμένα στην ίδια λογική με το 390 Adventure που παρουσιάστηκε στην Ινδία τον Δεκέμβριο στην έκθεση India Bike Week.

Όπως αποκαλύπτει κατ' αποκλειστικότητα το Ινδικό Autocar, το νέο 390 Duke δεν αλλάζει σημαντικά, ούτε και σε εμφάνιση, αλλά αποκτά ένα πολύ ενδιαφέρον νέο εξάρτημα στον βασικό του εξοπλισμό: quickshifter.

Το περίεργο είναι πως, σύμφωνα με τους Ινδούς συναδέλφους, αυτό δε θα βρίσκεται και στον εξοπλισμό του RC390, γεγονός που αρχικά μας ξενίζει – όπως άλλωστε κάνει και στον αρθρογράφο του Autocar. Θα περίμενε κανείς πως μια μοτοσυκλέτα με βλέψεις πίστας θα χρειαζόταν περισσότερο το ηλεκτρονικό σύστημα αλλαγών σχέσεων χωρίς συμπλέκτη, αλλά ενδεχομένως η όλη σκέψη να είναι πιο πρακτική.

Βάζουμε δηλαδή το quickshifter στη μοτοσυκλέτα που πουλάει πιο πολύ, ως κράχτη αν θέλετε, ενώ οι πιο σπορ αναβάτες που στρέφονται στο RC ας το προσθέσουν ως έξτρα.

Σύμφωνα με το Autocar, το quickshifter (με τις όποιες άλλες αλλαγές) εκτιμάται πως θα επιβαρύνει τη λιανική τιμή του 390 Duke στην Ινδία κατά περίπου €120-130.

Το κατά πόσον θα εξαχθεί και προς τα μέρη μας, και δη σε αυτή τη μορφή, δεν είναι προς το παρόν γνωστό.