Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.26.2
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-78+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1
Εργαλείο περιπέτειας |
Το μονοκύλινδρο Superdual, μία από τις μοτοσικλέτες της ιταλικής εταιρίας που περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον, αποκαλύφθηκε στην φετινή EICMA, αυτή τη φορά ως μοντέλο παραγωγής.
Η SuperDual έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της στην περσινή EICMA, ως πρωτότυπο, με τους Ιταλούς να τοποθετούν την έναρξη της παραγωγής την περασμένη Άνοιξη. Αυτό δεν έγινε εφικτό με την αναγεννημένη SWM να δίνει τον Δεκέμβριο που μας έρχεται, ως τη τελική ημερομηνία για την έναρξη παραγωγής, με την SuperDual να παρουσιάζεται αυτή την φορά στην τελική της μορφή, έτοιμη να πάρει τους δρόμους.
Η SuperDual είναι στην πραγματικότητα μία R 650RS η οποία έχει εξοπλιστεί με όλα τα απαραίτητά για να γίνει το απόλυτο on-off εργαλείο περιπέτειας. Φέρει τροχούς 19 (από 21) και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, εμπρός δίσκο 300 χλστ. της Brembo που συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών 50 χλστ. Πλήρως ρυθμιζόμενο είναι και το αμορτισέρ της Sachs με τις διαδρομές των αναρτήσεων να ανέρχονται στα 210 και 270 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Ο κινητήρας των 600 κ.εκ. αποδίδει κάτι παραπάνω από 56 ονομαστικούς ίππους ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 18 λίτρα με το βάρος της μοτοσυκλέτας, χωρίς καύσιμο να φτάνει τα 187 κιλά. Μπορεί να φαίνονται πολλά, σκεφτείτε όμως ότι σε αυτά περιλαμβάνονται η ζελατίνα για την προστασία από τον αέρα, τα προβολάκια ομίχλης, οι κλειστές προστατευτικές χούφτες, τα προστατευτικά κάγκελα σε κινητήρα και ρεζερβουάρ, η προστατευτική ποδιά κινητήρα, το διπλό σταντ, η σχάρα και λογικά και οι πλαϊνές αλουμινένιες βαλίτσες της Givi!
Ας ελπίσουμε ότι η Superdual δεν θα αργήσει πολύ να κάνει την εμφάνισή της και επί ελληνικού εδάφους.