city2 WHITE DDIAFANES

 kymco xtown 300 1  GT με τα όλα του! 

H μεσαία κατηγορία των GT scooter αποτελεί “πονοκέφαλο” για τους κατασκευαστές και αυτό γιατί βασική προϋπόθεση σε αυτά,  είναι να συνδυαστούν επιτυχώς, διαμετρικά αντίθετα χαρακτηριστικά.

Από την μια άνεση / χώροι και από την άλλη ευελιξία  / ευκολία οδήγησης και όλα αυτά μάλιστα, σε υπερθετικό βαθμό! Η KYMCO έχει μακρά παράδοση σε αυτά τα μοντέλα, έχοντας στο παρελθόν δώσει πολύ καλά δείγματα στην κατηγορία, ενώ στην τρέχουσα γκάμα της, βρίσκουμε αρκετές προτάσεις αυτού του είδους από τα 125, μέχρι και τα 400 κ.εκ.

Στην δοκιμή που ακολουθεί, οδηγούμε το πιο προσιτό GT της KYMCO στα 300 κ.εκ., το οποίο τιμολογιακά μπαίνει και στα “χωράφια” των maxi scooter αντίστοιχου κυβισμού. 

kymco xtown 300 3

H σχεδίαση του είναι καθ΄ όλα σύγχρονη και προσαρμοσμένη επιτυχώς στις εργονομικές απαιτήσεις της κατηγορίας, που θέλει μεγάλες επιφάνειες πλαστικών. Αντί λοιπόν ενός άχαρου αποτελέσματος, το X-Town 300 είναι αρκούντως δυναμικό, με την περιοχή της μάσκας και το σχήμα τον προβολέων να δημιουργεί μια ξεχωριστή και αναγνωρίσιμη ταυτότητα.
 
Προχωρώντας στην θέση οδήγησης τα πράγματα είναι “γενναιόδωρα” απ΄όλες τις απόψεις. Μεγάλη σέλα με αρκετό αφρώδες και διαμόρφωση σε δύο επίπεδα ώστε να δημιουργείται σκαλοπάτι – “μαξιλαράκι” για την υποστήριξη του οδηγού.

Το τιμόνι έρχεται αρκετά κοντά στον οδηγό, με τα χέρια να πέφτουν πάνω σε αυτό, σε μια πολύ φυσική θέση, ενώ η σχετικά υψηλή θέση του, αφήνει αρκετό χώρο από κάτω, έτσι ώστε αυτό να μην βρίσκει στα γόνατα ακόμα και πολύ ψηλών αναβατών, όταν στρίβει στα stop του δεξιά και αριστερά. 

kymco xtown 300 6

Συνεχίζοντας στα κάτω άκρα, ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετός και παρά την ύπαρξη μεγάλου τούνελ που διατρέχει το πάτωμα, οι πλατφόρμες εκατέρωθεν αυτού, προσφέρουν σταθερή στήριξη στα πέλματα, χωρίς αυτά να “περισσεύουν” εκτεθειμένα στην εξωτερική πλευρά. Το υπερυψωμένο τμήμα σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη, δεν αφήνει περιθώρια για γκρίνιες από πλευρά του. 

Σε ότι αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους, ανοίγοντας την σέλα αποκαλύπτεται ένα μεγάλο διαμέρισμα στο οποίο όμως χωράει ένα full face και ένα jet κράνος, με αρκετό “περίσσεμα” για να τοποθετηθούν και άλλα μικροπράγματα. Στην αριστερή πλευρά της ποδιάς, βρίσκεται ευρύχωρο ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος 12V, το οποίο ασφαλίζει με διακόπτη αλλά δεν κλειδώνει. 

Δομικά, το Χ-Town 300i δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, ακολουθώντας πιστά την φιλοσοφία της κατηγορίας. Ατσάλινο πλαίσιο, συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ πίσω, με τους τροχούς να έχουν διάμετρο 14 ίντσες μπροστά και 13 ίντσες πίσω, φέροντας αντιστοίχως ελαστικά 120/80-14 και 150/70-13. Την πέδηση αναλαμβάνουν μονά δισκόφρενα 260 χλστ., με highlight του συστήματος να αποτελεί η τοποθέτηση τριπίστονης δαγκάνας μπροστά, ενώ τα μπλοκαρίσματα εξαλείφει μονάδα ABS.

kymco xtown 300 13

Πατώντας την μίζα, ο κινητήρας παίρνει άμεσα μπροστά, κρατά ένα σταθερό ρελαντί και ακούγεται ελάχιστα, αφού το μεγάλο διαστάσεων τελικό κράτα την στάθμη του ήχου αρκετά χαμηλά. Στο άνοιγμα του γκαζιού, η μετάδοση εμπλέκεται ομαλά και συνεχίζει ήπια, μέχρι το scoοter να φτάσει τα 30 χλμ./ώρα, ενώ από εκεί και πάνω συνεχίζει πιο δυναμικά, μέχρι τα 100 χλμ../ώρα.

Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι για το εύρος των ταχυτήτων που μπορεί να αναπτύξει κάποιος μέσα στην πόλη, το X-Town 300i είναι αρκετά σβέλτο και δεν θα αφήσει κανένα παράπονο για έλλειψη ισχύος.

 Με το τιμόνι να κόβει αρκετά και να υπακούει αμεσότατα στις εντολές του αναβάτη, το X-Town 300i εντυπωσιάζει με την ικανότητα πραγματοποίησης ελιγμών, δεδομένου του συνολικού του όγκου. Πρόκειται για ένα από τα πιο ευέλικτα GT scooter της αγοράς και αξίζουν μπράβο στην KYMCO για το πώς κατάφερε να το πετύχει, χωρίς αυτό να λειτουργήσει εις βάρος άλλων χαρακτηριστικών.

kymco xtown 300 4

Το scooter είναι σταθερό ακόμα και στα 130+ χλμ./ώρα που είδαμε στο κοντέρ, επιμένοντας στο γκάζι. Η κάλυψη από τον αέρα είναι καλή και το X-Town 300i δεν θα πει όχι σε αποδράσεις έκτος πόλης, μεταφέροντας αναβάτη και συνεπιβάτη, άνετα στον προορισμό τους. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει επίσης στα φρένα, ένας τομέας όπου η KYMCO δίνει ιδιαίτερη σημασία.

Άψογο λοιπόν και σε αυτή την περίπτωση το σύστημα πέδησης, με πολύ καλή αίσθηση, αποτελεσματικότατο ABS και ισχύ αρκετή για να ακινητοποιηθεί το scooter από οποιαδήποτε ταχύτητα με ασφάλεια, ανεξαρτήτως του φορτίου του. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση τιμή που καταγράψαμε ήταν περίπου 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μεταβαλλόμενη ελάχιστα προς τα πάνω, σε πιο δυναμική οδήγηση.

kymco xtown 300 7

Τo Χ-Town 300i είναι ένας αντιπροσωπευτικός εκπρόσωπος των GT scooter που ποντάρει στην ουσία των πραγμάτων. Υπάρχουν στην αγορά πιο γρήγορά, πιο δυναμικά και πιο πλούσια εξoπλισμένα scooter, όμως εδώ πρόκειται για μια περίπτωση που χωρίς να εντυπωσιάζει στα σημεία, σε κερδίζει με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, αποτελώντας μια πρώτης τάξεως επιλογή όταν το ζητούμενο είναι άνετη, απροβλημάτιστη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση. 

Τα 4.660 ευρώ που κοστίζει (4.000 μετρητοίς) είναι μια τιμή που το βάζει αντιμέτωπο με μια ευρεία γκάμα μοντέλων ακόμα και από την maxi κατηγορία αντίστοιχου κυβισμού, με το X-Town να υπερισχύει έναντι αυτών σε ότι αφορά στους χώρους και στην άνεση.

Κατασκευαστής KYMCO 
Μοντέλο X-Town 300i ABS E4 
Αντιπρόσωπος MOTOTREND 
Τιμή 4.660 ευρώ / 4.000 μετρητοίς           
Εγγύηση 2 χρόνια
kymco_xtown_300_2.jpgkymco_xtown_300_1.jpgkymco_xtown_300_10.jpgkymco_xtown_300_20.jpgkymco_xtown_300_5.jpgkymco_xtown_300_16.jpgkymco_xtown_300_3.jpgkymco_xtown_300_8.jpgkymco_xtown_300_13.jpgkymco_xtown_300_14.jpgkymco_xtown_300_12.jpgkymco_xtown_300_19.jpgkymco_xtown_300_6.jpgkymco_xtown_300_18.jpgkymco_xtown_300_11.jpgkymco_xtown_300_4.jpgkymco_xtown_300_9.jpgkymco_xtown_300_7.jpgkymco_xtown_300_17.jpgkymco_xtown_300_15.jpg