city2 WHITE DDIAFANES

Εκτός Ελλάδος

test benelli trek 502x kinisi 12

Οικονομία σε μέγεθος XXL!

Το TRK 502 X αποτελεί την πιο περιπετειώδη έκδοση του TRK 502 και χάρη σε μία σειρά από αλλαγές έναντι της στάνταρ έκδοσης της adventure μοτοσυκλέτας της Benelli, παρουσιάζεται πιο έτοιμο για να κινηθεί στο χώμα, χωρίς να θυσιάζει ουσιαστικά τις χάρες του απλού στην καθημερινότητα.

Σε σχέση με το στάνταρ TRK 502, η σέλα του “X” είναι ψηλότερη κατά 25 χλστ., το βάρος είναι αυξημένο κατά τρία κιλά, οι τροχοί είναι ακτινωτοί, έναντι χυτών αλουμινένιων, και ο εμπρός αφήνει τις 17 ίντσες για τις 19, για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο χώμα.

test benelli trek 502x statik 6

Παράλληλα το τελικό είναι διαφορετικό από του στάνταρ μοντέλου και στέκεται περήφανο και μεγάλο στην δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας, έναντι της τοποθέτησης κάτω από το μοτέρ του απλού TRK. Το πίσω αμορτισέρ είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο και όχι μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Αυτές οι αλλαγές, μαζί με εκείνες που φέρνει στην γεωμετρία της μοτοσυκλέτας ο μεγαλύτερος εμπρός τροχός είναι και οι διαφορές μεταξύ των δύο TRK 502.

Φαρδύ ρεζερβουάρ, ψηλό fat bar τιμόνι, μακρύ ψηλό φτερό που προκαλεί τα βλέμματα, πραγματικά ψηλή στάνταρ ζελατίνα με έξτρα εκτροπείς αέρα χαμηλά στις άκρες, ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο στο άνω άκρο οποιασδήποτε κατηγορίας. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που σε κάνουν να γυρίζεις και να κοιτάξεις το TRK 502 Χ, με το βλέμμα να πέφτει αμέσως μετά στην καλή ποιότητα των πλαστικών και της βαφής τους.

test benelli trek 502x lepto 18

Γενικά η ποιότητα κατασκευής της μοτοσυκλέτας της Benelli βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα για την τιμή της με χώρο για βελτίωση στις λεπτομέρειες

Οι μεγάλες διαστάσεις του TRK 502 έχουν άμεσο αντίκτυπο και στην προσφερόμενη ευρυχωρία της μοτοσυκλέτας που θα φιλοξενήσει με άνεση δύο μεγαλόσωμους αναβάτες.

test benelli trek 502x lepto 15

Η σέλα είναι μεγάλη και ψηλή στα 840 χλστ. αλλά τα πόδια πέφτουν καρφί κάτω, χωρίς να ανοίγουν πολύ μεταξύ τους. Σε αυτό το σημείο το TRΚ είναι πολύ προσεγμένο και πολύ πιο στενό από όσο φαντάζεστε. Ακόμη και αν είστε κάτω από 1,80 μ. δεν θα νιώσετε ανασφάλεια στη σέλα αυτού ούτε σε επιτόπιους ελιγμούς με πολύ χαμηλές ταχύτητες.

test benelli trek 502x lepto 13

Μπροστά του ο αναβάτης έχει έναν πίνακα οργάνων με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, μεταξύ των οποίων δείκτη βενζίνης και θερμοκρασίας, δύο μερικούς χιλιομετρητές και ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας στο κιβώτιο. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και παροχή ρεύματος τοποθετημένη στο φέρινγκ, τα προστατευτικά κάγκελα, η βάση για το Top Case, οι προστατευτικές χούφτες και το κεντρικό σταντ.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ σε παρόμοια φιλοσοφία κινείται και το ασύμμετρα σχεδιασμένο ψαλίδι που έχει κατασκευαστεί επίσης από ατσάλι. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι επίσης “όλα τα λεφτά”, με διάμετρο καλαμιών στα 50 χλστ., αν και δεν φέρει ρυθμίσεις. Πλήρως ρυθμιζόμενο ωστόσο είναι το αμορτισέρ, το οποίο σε συνδυασμό με το πιρούνι προσδίδει στην μοτοσυκλέτα της Benelli ποιότητα κύλισης που θυμίζει όντως μεγάλη σε κυβισμό adventure με τη λειτουργία τους να βρίσκεται στην κορυφή των adventure 300-500 κ.εκ.

test benelli trek 502x lepto 3

Δεν θα μας κάνει καμία απολύτως εντύπωση αν στο μέλλον δούμε το TRK με μεγαλύτερο και ισχυρότερο μοτέρ καθώς τα περιφερειακά μπορούν να διαχειριστούν με άνεση σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, όπως άλλωστε και το στιβαρό πλαίσιο και ψαλίδι. Από την άλλη η Benelli τοποθέτησε ακτινικά διπίστονες δαγκάνες στην θέση των τετραπίστονων με στόχο την βελτίωση της αίσθησης κατά την κίνηση στο χώμα, με το ABS της Bosch  να απενεργοποιείται για αυτό το σκοπό –όπως και στο απλό. Οι δίσκοι διαμέτρου 320 χλστ. παρέμειναν ως είχαν και συνδυαστικά με τις δαγκάνες προσφέρουν ικανοποιητική δύναμη στο φρενάρισμα, που έρχεται προοδευτικά, χωρίς ωστόσο την απαραίτητη αίσθηση στη μανέτα.
Ο πολύ καλός μοχλός που δίνει το τιμόνι αλλά και το πολύ καλό ζύγισμα της μοτοσυκλέτας λύνουν τα χέρια του αναβάτη στους ελιγμούς με πολύ λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Την ίδια στιγμή οι αναρτήσεις δεν δυσκολεύονται καθόλου με την απορρόφηση των ανωμαλιών, χωρίς να χαρακτηρίζονται πολύ μαλακές. Ο ιδιαίτερα φιλικός σε απόδοση κινητήρας φέρει έναν σχετικά μαλακό στη χρήση συμπλέκτη, ενώ το κιβώτιο παρουσιάζεται πολύ θετικό στις αλλαγές  και δεν θα προβληματίσει ποτέ με τη χρήση του. Το μόνο παράπονο μας σε αυτό το σημείο αφορά τους παραγόμενους κραδασμούς που κάνουν λίγο πιο έντονα την εμφάνισή τους από τις μεσαίες στροφές λειτουργίας και μετά σε μαρσπιέ και τιμόνι. 

test benelli trek 502x kinisi 4

Οι ταχύτητες της τάξης των 120-140 χλμ./ώρα είναι εκεί που το TRK 502 X αισθάνεται πραγματικά άνετα και αυτή την άνεση την μεταφέρει αυτούσια και στον αναβάτη του. Με αυτές τις ταχύτητες μπορείτε να ταξιδεύετε όλη μέρα και να σταματάτε μόνο για ανεφοδιασμό, με τη ζελατίνα να προστατεύει πολύ καλά τον κορμό και το κράνος και την σέλα να μην αφήνει περιθώρια για παράπονα.

test benelli trek 502x lepto 9

Και όταν οι ευθείες τελειώσουν και αρχίσουν οι στροφές το TRK θα σταθεί ξανά στο ύψος των περιστάσεων. Οι αναρτήσεις ελέγχουν με άνεση το μεγάλο βάρος της μοτοσυκλέτας και το στιβαρό πλαίσιο θα επιτρέψει στον αναβάτη να κινηθεί με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό, αντιστρόφως ανάλογο του κυβισμού του μοτέρ.

Από την άλλη, στο χώμα, όπου η ισχύς δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο, το TRK 502 Χ θα επιτελέσει τέλεια τον ρόλο του εκδρομικού “εργαλείου”. Εδώ η ήπια απόδοση του μοτέρ είναι πραγματικός σύμμαχος, όπως και δυνατότητα πλήρως απενεργοποίησης του ABS που δεν αρέσκεται καθόλου στο σαθρό έδαφος, τη στιγμή που λειτουργεί απροβλημάτιστα στην άσφαλτο. Παράλληλα οι διπίστονες δαγκάνες δίνουν σημαντικά καλύτερη αίσθηση στο χώμα και αυτός είναι προφανώς ο λόγος που επιλέχθηκαν έναντι των τετραπίστονων.

Με εμφάνιση και διαστάσεις που παραπέμπουν άμεσα σε μεγάλη adventure, αλλά με ιδιαίτερα προσιτή τιμή απόκτησης και μικρό σε κυβισμό μοτέρ, το Benelli TRK 502 X αποτελεί την ιδανική λύση για όλους εκείνους που ψάχνουν μια μεγάλη σε μέγεθος adventure μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση, αλλά με κόστος χρήσης και απόκτησης που ανήκει σε σαφώς μικρότερο μοντέλο. Αν οι επιδόσεις βρίσκονται για εσάς πραγματικά σε δεύτερη μοίρα, τότε το TKR 502 X, με τιμή που ανέρχεται στα 6.800 ευρώ, σας κλείνει πονηρά το μάτι.
test_benelli_trek_502x_kinisi_11.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_14.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_19.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_2.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_9.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_4.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_7.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_18.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_3.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_1.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_17.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_15.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_6.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_5.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_13.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_10.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_16.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_12.jpgtest_benelli_trek_502x_kinisi_8.jpg
test_benelli_trek_502x_lepto_13.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_8.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_4.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_17.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_16.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_11.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_15.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_7.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_3.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_18.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_12.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_9.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_6.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_2.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_1.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_5.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_14.jpgtest_benelli_trek_502x_lepto_10.jpg
test_benelli_trek_502x_statik_4.jpgtest_benelli_trek_502x_statik_6.jpgtest_benelli_trek_502x_statik_5.jpgtest_benelli_trek_502x_statik_1.jpgtest_benelli_trek_502x_statik_3.jpgtest_benelli_trek_502x_statik_2.jpg
Κατασκευαστής Benelli
Μοντέλο TRK 502 X
Αντιπρόσωπος MOTOWAY ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΜΠΡΑΝΗΣ Α.Ε
Τιμή 6.800 ευρώ
Εγγύηση 2 χρόνια
   
Κινητήρας  
Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, DOHC, 4β/Κ
Κυβισμός (cc) 500
Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm) 69x66,8
Συμπίεση (:1)  11,5
Τροφοδοσία  Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σύστημα εξαγωγής  2 σε  1
Λίπανση  υγρό κάρτερ αντλία λαδιού
Εκκίνηση  Μίζα
Συμπλέκτης  Υγρός πολύδισκος μηχανικός
Μετάδοση 6 σχέσεων με αλυσίδα
   
Πλαίσιο  
Τύπος   Ατσάλινο χωροδικτύωμα 
Κάστερ (°)  Δ.Α.
Ίχνος (mm) Δ.Α.
Μεταξόνιο (mm) 1.525
Ύψος σέλας (mm) 840
Μήκος (mm) 2.200
Πλάτος (mm) 915
Ύψος (mm) 1.490
Απόσταση εδάφους (mm) 220
Βάρος (κενό, kg)   213
Ρεζερβουάρ/ Ρεζέρβα (lt)  20λτ./3
Χωρητικότητα λαδιού (lt) Δ.Α.
   
Αναρτήσεις  
Μπροστά Ανεστραμμένο πιρούνι  με διάμετρο καλαμιών 50mm, διαδρομή  τροχού 145mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίων, απόσβεση επαναφοράς, απόσβεση συμπίεσης
Πίσω  Αμορτισέρ με μοχλικό, διαδρομή πιστονιού 50mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς
   
Ελαστικά  
Μπροστά 110/80-ZR19''
Πίσω  150/70-ZR17''
   
Φρένα  
Μπροστά Δύο δίσκοι διαμέτρου 320mm με δαγκάνες 2 εμβόλων ακτινικής τοποθέτησης
Φρένα Δίσκος διαμέτρου 260mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
   
Εξοπλισμός  
  ταχύμετρο, στροφόμετρο, ολικός και δύο μερικοί χιλιομετρητές, ένδειξη θερμοκρασίας, καυσίμου, ψεκασμού, ώρας, φώτων, φλας, λαδιών, ψεκασμού, ABS
   
Επιδόσεις  
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm)  47,6/8.500
Ροπή εργοστασίου (kgm/rpm)  4,6/5.000