Πανέμορφο, επιθετικό commuter σε Superbike ύφος |
Στις 11/1/2021 Honda Ινδονησίας παρουσίασε το νέο CBR150R, που στιλιστικά πατάει πάνω στο CBR250RR, και εντυπωσιάζει τόσο με την εμφάνιση του, όσο και με τα χαρακτηριστικά του -δυστυχώς αμφότερα τα μικρά CBR (150 & 250) αφορούν μόνο σε ασιατική κατανάλωση.
Όσον αφορά στο σχεδιαστικό τμήμα, το νέο CBR150R σκίζει, με κορυφαία επιθετικό σχεδιασμό, πολλές αιχμές, και μυώδη σιλουέτα, ώστε να θυμίζει μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα, με DNA από το CBR250RR.
Η μορφή της μοτοσυκλέτας θυμίζει Superbike, ενώ η σέλα του συνεπιβάτη είναι μικρή… μικροσκοπική.
Ο φωτισμός του είναι full LED, ενώ έχουμε και LED DRL “φρύδια” πάνω από τους προβολείς.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανάποδο πιρούνι και μονό πίσω αμορτισέρ, ενώ αξίζει να χαζέψει κανείς τις μπλε τάπες του πιρουνιού, που ξεχωρίζουν στην πάνω πλάκα.
Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπά ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος και ψεκαστός κινητήρας με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες, αποδίδοντας 16,85 hp / 9.000 rpm με ροπή 1,5 kgm / 7.000 rpm. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων, με τη Honda Ινδονησίας να κάνει λόγο για επιτάχυνση 0-200 μέτρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και για τελική ταχύτητα 127 χλμ/ώρα.
Ο συμπλέκτης είναι πλέον μονόδρομος ενώ διατίθεται και υποβοήθηση, στα φρένα βρίσκουμε δίσκους τύπου μαργαρίτα και σύστημα ABS μαζί με το γνωστό Emergency Stop Signal (ESS) που αναβοσβήνει αυτόματα τα φλας σε απότομο φρενάρισμα.
Στα όργανα το CBR150R φέρει μικρή ψηφιακή LCD οθόνη με ενδείξεις ταχύμετρου, στροφόμετρου, 2 μερικών και ολικού χιλιομετρητή, στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, σχέσης κιβωτίου, κ.α.
Στην Ινδονησία η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις με και χωρίς ABS, και σε αρκετά χρώματα, με αποκορύφωμα την έκδοση MotoGP.