|
Ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές! |
Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.
Ιταλική φινέτσα
Η σχεδίαση του People-S 150 έχει γίνει στην Ιταλία και αυτό φαίνεται είναι η αλήθεια, με το scooter να είναι κομψό, συνδυάζοντας κλασικίζουσες γραμμές με σύγχρονα στοιχεία. Το γιατί η KYMCO επέλεξε την γείτονα χώρα για το design του μοντέλου, έχει να κάνει με το ότι στην Ιταλία, η συγκεκριμένη κατηγορία σημειώνει απίστευτες πωλήσεις και προφανώς επιχειρήθηκε μια “σύνδεση” με την συγκεκριμένη αγορά. Σημαντικό ρόλο στις θετικές εντυπώσεις της εμφάνισης, έπαιξε και ο πολύ όμορφος χρωματικός σχεδιασμός του scooter, με τα μπρονζέ / καφέ πλαστικά και την ταμπά σέλα.
Τους χωράει όλους
H “ουδέτερη” θέση οδήγησης θα τους βολέψει όλους και μόνο οι βραχύσωμοι αναβάτες ίσως βρουν το ύψος της σέλας στα 800 χλστ. κάπως ψηλό αλλά δυστυχώς, δεν γίνεται και μεγάλους τροχούς και χαμηλό ύψος σέλας σε scooter. H σέλα είναι ευρύχωρη και άνετη, ενώ παραμένει άνετη, ακόμα και αν η παραμονή πάνω της διαρκέσει αρκετή ώρα. Το τιμόνι “έρχεται” πολύ φυσικά στα χέρια και υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια, η γενική εντύπωση λοιπόν είναι πάρα πολύ καλή. Κάτω από την σέλα, υπάρχει διαιρούμενος με χώρισμα χώρος, στον οποίο μπορεί να αποθηκευθεί ένα Full Face κράνος και αρκετά μικροπράγματα. Ο συνεπιβάτης θα κάτσει και αυτός άνετα πάνω στο scooter, με ικανοποιητικό σε μέγεθος μερίδιο σέλας, ενώ στήριξη θα του προσφέρουν τα φαρδιά πτυσσόμενα μαρσπιέ και οι εργονομικές χειρολαβές που αποτελούν ενιαίο σώμα με την καλαίσθητη σχάρα. Τέλος, υπάρχει πλαϊνό και κεντρικό σταντ, με το δεύτερο να είναι πολύ εύκολο στην χρήση του.
Ποιοτικά κατασκευασμένο και επαρκώς εξοπλισμένο
Η βαφή του People-S 150i είναι εντυπωσιακή, ματ σε υφή και ιριδίζουσα, προσδίδοντας έναν “luxury” αέρα στο scooter. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα πλαστικά , τα οποία είναι ποιοτικά και έχουν καλή συναρμογή μεταξύ τους. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με τις ενδείξεις να προβάλλονται σε LCD οθόνες. Περιλαμβάνει ότι χρειάζεται ένα scooter της κατηγορίας, με το στροφόμετρο να αποτελεί έναν καλοδεχούμενο πλεονασμό. Διακόπτες και χειριστήρια, είναι απλά σε σχεδίαση, η θέση και η λειτουργία τους δεν προβληματίζει, ενώ υπάρχει ηχητική ειδοποίηση ενεργοποίησης των φλας. Όλα τα φώτα στο People-S 150i είναι τύπου LED και αυτό προσθέτει πόντους σε ότι αφορά στο επίπεδο του εξοπλισμού. Ο ανεφοδιασμός του scooter, γίνεται μέσω τάπας που βρίσκεται στα αριστερά της ποδιάς, και αυτό διευκολύνει τα πράγματα τόσο για τους ιδιοκτήτες, που δεν χρειάζονται να ανοίγουν σέλα, όσο και για τους υπάλληλους στα βενζινάδικα.
Νέο πλαίσιο και νέος κινητήρας
Αρχίζοντας από τον κινητήρα, αυτός ανήκει στην νέα γενιά των G5-Eco μοτέρ της KYMCO. Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετραβάλβιδος, Euro 4 προδιαγραφών φυσικά και με χωρητικότητα 150 κ.εκ., αποδίδει 14 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,2 kg-m ροπής, στις 7.000 σ.α.λ. Περνώντας τώρα στο πλαίσιο, αυτό είναι επανασχεδισμένο, φέροντας ενισχύσεις που αυξάνουν την ακαμψία και την στιβαρότητα του. Στα περιφερειακά, οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο μονά αμορτισέρ πίσω, στα οποία αναρτώνται τροχοί διαμέτρου 16 και 14 ιντσων, με ελαστικά 100/80-16 και 120/80-14, αντιστοίχως. Τα φρένα, αποτελούνται από μονούς δίσκους, 260 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω, οι οποίο ελέγχονται από δικάναλο ABS της Bosch (9.1 έκδοση).
Οδηγώντας
Το People-S 150i είναι μελετημένο scooter και αυτό αποδεικνύεται από τα χαρακτηριστικά που του έχει προσδώσει η KYMCO. Άμεσες εκκινήσεις και θετικές επιταχύνσεις στο άνοιγμα του γκαζιού, αποτελούν εφόδια ενεργητικής ασφάλειας και εγγύηση του ότι εσείς και το scooter θα απεμπλακείτε γρήγορα από οποιαδήποτε δύσκολη κυκλοφοριακή συνθήκη. Όλα αυτά, συνδυαστικά με το τιμόνι που κόβει αρκετά, συνθέτουν ένα σύνολο πολύ ικανό στην αντιμετώπιση της κυκλοφορίας, μέσα στους δρόμους των πόλεων. Όταν οι δρόμοι ανοίξουν, το scooter μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 100 χλμ./ώρα ανεξαρτήτως συνθηκών και μετά, “μαζεύει” χιλιόμετρα με αργό ρυθμό, μέχρι τα 115 που είδαμε στο κοντέρ, σε ευνοϊκές συνθήκες. Οι αναρτήσεις του scooter, χωρίς να χαρακτηρίζονται άβολες, έρχονται εργοστασιακά ρυθμισμένες προς το “σφιχτό” και αυτό είναι επιθυμητό, δεδομένου του ότι το μοντέλο μπορεί να οδηγηθεί δυναμικά μέσα στην κίνηση. Από κοντά και τα φρένα, τα οποία ακλουθώντας την εξαιρετική παράδοση της KYMCO σε αυτό τον τομέα είναι άψογα, προσφέροντας ισχύ και αίσθηση, ενώ το ABS, αποτελεί μια αποτελεσματική δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση που χρειαστεί, λειτουργώντας όπως αρμόζει σε μια σύγχρονη μονάδα, δηλαδή πολύ καλά. Τέλος σε ότι αφορά στην κατανάλωση του scooter, αυτή παρουσίασε πολύ μικρή μεταβολή στις τιμές της, μεταξύ της ήπιας αστικής οδήγησης και του “τέρμα γκάζι” στον ανοικτό δρόμο, με τις καταγραφές να είναι από 2,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ελάχιστη, μέχρι 3,2 μέγιστη.
Πετυχαίνει όλους τους στόχους
Οι προσθέσεις της KYMCO λοιπόν είναι πολύ σοβαρές και το People-S 150i ABS, είναι ένα προϊόν αρκετά “διαβασμένο” και προσεγμένο σε όλους τους τομείς. Φέρνει την εταιρεία στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό, αυξάνοντας τις επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές, των οποίων η τελική επιλογή, θα καθοριστεί στις λεπτομέρειες.
Μοντέλο |
|
Αντιπρόσωπος |
MOTO TREND Α.Ε. |
Τιμή (ευρώ) |
2.965 + (€ 31,77 ενδεικτικό Τ.Τ.) / Μετρητοίς: 2.815 + (€ 31,77 ενδεικτικό Τ.Τ.) |
Εγγύηση |
2 χρόνια |
Κινητήρας |
|
Τύπος |
Τετράχρονος, αερόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4βάλβιδος |
Κυβισμός (c.c.) |
150 |
Διάμετρος x διαδρομή (mm) |
Δ.Α. |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Σύστημα εξαγωγής |
1 σε 1 |
Λίπανση |
Αντλία λαδιού |
Εκκίνηση |
Μίζα |
Συμπλέκτης |
Αυτόματος φυγοκεντρικός |
Κιβώτιο |
CVT |
Πλαίσιο |
|
Τύπος |
Ατσάλινο με σωλήνες στρογγυλής διατομής |
Μήκος (mm) |
2.085 |
Πλάτος (mm) |
700 |
Ύψος (mm) |
1.170 |
Μεταξόνιο (mm) |
1.340 |
Γωνία κάστερ (°) |
Δ.Α. |
Ίχνος (mm) |
Δ.Α. |
Ύψος σέλας (mm) |
800 |
Απόσταση εδάφους (mm) |
Δ.Α. |
Βάρος (kg) |
125 |
Ρεζερβουάρ / Ρεζέρβα lt) |
6,2 |
Αναρτήσεις |
|
Μπροστά |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι |
Πίσω |
Δύο αμορτισέρ, (προφόρτιση ελατηρίου) |
Φρένα |
|
Μπροστά |
Δίσκος διαμέτρου 260 mm / ABS |
Πίσω |
Δίσκος διαμέτρου 240 mm / ABS |
Τροχοί |
|
Μπροστά |
110/80-16 |
Πίσω |
120/80-14 |
Επιδόσεις |
|
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm) |
14 / 8.500 σ.α.λ |
Ροπή στον τροχό (kg/rpm) |
1,2 / 7.000 σ.α.λ. |